تمدید قرارداد الکس ساندرو با یونتوس تا 2024

تمدید قرارداد الکس ساندرو با یونتوس تا 2024 ، الکس ساندرو از بازیکنان تیم یونتوس ایتالیا می باشد. این بازیکن تا سال 2024 با تیم ایتالیایی قراردادش را تمدید کرد. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

تمدید قرارداد تورین با الکس ساندرو  به مدت یک سال دیگر

تیم یونتوس ایتالیا تصمیم گرفت که با بازیکن خودش الکس ساندرو به مدت 1 سال دیگر قراردادش را تمدید کند. به گزارش سایت ورزشی و به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا ، تیم یونتوس تصمیم دارد این بازیکن خودش را در تورین حفظ کند. قرارداد الکس با یونتوسی ها تا پایان فصل جاری اعتبار داشته و گزینه تمدید قرارداد برای یک سال دیگر نیز برای آنها وجود دارد. الکس ساندرو با تمدید قراردادش به عنوان بازیکن خارجی که بیشترین بازی را در تاریخ یونتوس انجام داده است تبدیل خواهد شد.

بیوگرافی پل پوگبا | حواشی + عکس با همسر و فرزند + تصاویر

تمدید قرارداد الکس ساندرو با یونتوس تا 2024

مسئولان باشگاه یونتوس تصمیم گرفتند که بازیکن خودشان را برای یکسال دیگر حفظ کنند و با او قرارداد امضاء نمایند. بند قراردادی که این بازیکن می تواند به حد نصاب آن برسد.. در این صورت تیم یونتوس می تواند با پرداخت مبلغ 2 میلیون یورو به این بازیکن، قراردادش را تمام کند. ظاهرا باشگاه فعلا این برنامه را مد نظر ندارد و می خواهد با این بازیکن ادامه دهد. اما یوونتوس با امضاء قرارداد جدید با این بازیکن برزیلی فعلا می خواهد او را حفظ کند.

ساندرو بازیکن برزیلی یوووه از تابستان 2015 با رقم 26 میلیون یورویی باشگاه پورتو را ترک کرد و به ایتالیا آمد. ساندرو تا الان 299 بازی انجام داد. او حالا جزو سومین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه است که از لحاظ تعداد بازی رکورد شکنی کرده است. پاول ندود با 327 بازی و دیوید ترزگه با 320 بازی در رتبه های اول و دوم قرار دارند و ساندرو قطعا با قرارداد جدیدش با این باشگاه در فصل های آینده می تواند رکورد این دو بازیکن قدیمی را بشکند.

mohamadnd
27 فوریه 2023

2 دیدگاه در “تمدید قرارداد الکس ساندرو با یونتوس تا 2024

  1. این الکس ساندروبازیکن سرعتی خوبیه من همیشه تو پیس اینو ور میدارم د

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *