تمدید قرارداد ده‌روسی با رم؛ گلادیاتور تازه شروع کرده‌است

تمدید قرارداد ده‌روسی با رم، نشان‌ می‌دهد که این باشگاه روی اسطوره‌ی خود حساب باز کرده‌است. ده‌روسی با رم سه ساله تمدیدکرد. طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، رم آماده‌ست تا با دانیله ده‌روسی، سرمربی تیم، قرارداد سه ساله امضا کند. او در ابتدای سال میلادی، بعد از اخراج ژوزه مورینیو هدایت تیم را برعهده گرفت.

تمدید قرارداد ده‌روسی با رم

به گزارش “ورزشی“، ده‌روسی اسطوره‌ی باشگاه، قبلا هافبک این تیم بوده‌است. او پس از بازنشستگی فرانچسکو توتی، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. ده‌روسی در اوایل سال میلادی جدید، پس از اخراج مورینیو به عنوان سرمربی به استادیوم المپیکو بازگشت. با حضور ده‌روسی، تیم رم متحول شد. آنها هم به نیمه نهایی لیگ اروپا و هم مقام ششم سری آ رسیدند. حالا با قهرمانی آتالانتا در لیگ اروپا، جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.

درخشش غیرمنتظره ده‌روسی در قامت سرمربی

درخشش غیرمنتظره ده‌روسی در قامت سرمربی

وقتی او به رم برگشت، به عنوان مربی موقت، تا پایان فصل این نقش را عهده‌دار شد. اما با عملکرد خوب تیمش به سرعت قلب هواداران و بازیکنان را به دست آورد. این عملکرد برایس کافی بود تا به جای یکی قرارداد کوتاه مدت تا پایان فصل، قراردادی سه ساله دیگر در استادیوم المپیکو را به او پیشنهاد دهند. او در 25 بازی که هدایت رم را بر عهده داشت، 14 برد، 6 تساوی و 5 باخت بدست آورد. آماری که برای مربی تازه‌واردی مثل او قابل قبول است. رم تحت هدایت او، سبکی تهاجمی‌تر از دوران مورینیو را به نمایش گذاشت. او نشان داد که می‌تواند مربی باکیفیتی باشد و آینده روشنی در پیش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *