تمدید قرارداد لیونل اسکالونی

تمدید قرارداد لیونل اسکالونی با آرژانتین تا سال 2026 ، تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. قطعا یکی از پیشرفت های تیم آلبی سلسته سرمربی حرفه ای و کاربلد آنها بود. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

تمدید قرارداد لیونل اسکالونی:

سرمربی 44 ساله تیم ملی آرژانتین بلاخره موفق شد با فدراسیون این کشور قرار داد دوباره امضاء کند. آرژانتینی ها که بعد از سالها مهم ترین عنوان قهرمانی را بدست آوردند. انتظار می رفت که این سرمربی کاربلد به همکاری با این کشور ادامه دهد. به گزارش سایت ورزشی فدراسیون فوتبال کشور آرژانتین از تمدید قرارداد با لیونل اسکالونی تا سال 2026 خبر داد. آرژانتین که در جام قطر در روزهای ابتدایی چندان موفق عمل نکرد و با شکست در برابر عربستان هیچکس فکرش را نمی کرد که این تیم می تواند تا فینال این رقابت ها بالا بیاید.

اسکالونی جزو سرمربی های موفق سال های اخیر است که از روی کار آمدنش به عنوان سرمربی آلبی سلسته در سال 2018 از انتظارات بهتر کار کرد. او توانست کشورش را به مقام قهرمانی در کوپا آمریکا و جام جهانی قطر برساند. حالا همه حدس می زدند که او بعد از جام جهانی نیز سرمربی این تیم باشد. حالا او تا 2026 روی نیمکت تیم خواهد نشست.

تمدید قرارداد لیونل اسکالونی با آرژانتین تا سال 2026
لیونل اسکالونی

مسی و یارانش در فینال نیز عملکرد درخشان و حیرت انگیزی را به نمایش گذاشتند. هیچکس نباید عملکرد سرمربی تیم را نادیده بگیرد. اسکالونی با تعویض های موفقیت آمیز و مدیریت تیمش توانست مدعی قهرمانی چهار سال قبل جام جهانی را شکست دهد و به عنوان پیروز جام جهانی قطر اسمش را در تاریخ ثبت کند. شاید همه فکر می کردند که امسال آرژانتین از همان دور ابتدایی رقابت ها حذف شود یا حتی در نیمه نهایی در مقابل تیم های دیگر شکست بخورد. اما با مدیریت صحیح و اصولی این سرمربی آنها تا پایان رقابت ها عملکرد بی نظیری داشتند.

 

آرژانتین قهرمان جام جهانی شد| پایان فینال 2022 قطر

mohamadnd
27 فوریه 2023

1 دیدگاه در “تمدید قرارداد لیونل اسکالونی با آرژانتین تا سال 2026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *