تمرینات سردار آزمون و دیبالا برای مسابقه با یوونتوس + عکس

سردار و دیبالا برای یوونتوس گرم کردند. تصاویر تمرینات سردار آزمون و دیبالا برای مسابقه با یوونتوس را در این پست ملاحظه خواهید کرد.

تمرینات سردار آزمون و دیبالا برای مسابقه با یوونتوس

تمرینات سردار آزمون و دیبالا برای مسابقه با یوونتوس

به گزارش «ورزشی»، حساس‌ترین جدال هفته هجدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا شنبه شب در استادیوم آلیانز شهر تورین برگزار خواهد شد. یوونتوس میزبان سردار آزمون و یارانش خواهد بود. مسابقه‌ای که برای هر دو تیم بسیار مهم است. هر دو تیم برای کسب پیروزی در این بازی حاضر خواهند شد.

بازگشت پائولو دیبالا به تورین و رویارویی با تیم سابقش از اتفاقات جالب این بازی است. اما وضعیت ستاره آرژانتینی رم برای مسابقه با یوونتوس نامشخص است. مورینیو هنوز نمی‌داند که دیبالا می‌تواند در این مسابقه برای تیمش به میدان برود یا خیر.

در صورت غیبت قطعی دیبالا، سردار آزمون یکی از گزینه‌های جایگزین در بازی خواهد بود. مهاجم ایرانی جالوروسی نسبت به دقایق حضورش در ترکیب رم، عملکرد خوبی از خود نشان داده است. مورینیو می‌تواند روی توانایی‌های این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کند.

سردار در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از تمرینات آماده‌سازی خود در کنار دیبالا برای این مسابقه منتشر کرده است.، جایی که او در کنار پائولو دیبالا دیده می‌شود و دو عنصر تهاجمی رم می‌خواهند تا به هر ترتیب، آماده این مسابقه باشند.

خط و نشان سردار برای بانوی پیر

خط و نشان سردار برای بانوی پیر

در ابتدای هفته، شاگردان مورینیو موفق شدند ناپولی مدافع عنوان قهرمانی را با 2 گل شکست دهند. شاگردان آقای خاص با این پیروزی اوضاع خود را در جدول سر و سامان دادند.

مانند اکثر بازی‌های قبلی سردار، او به عنوان یار تعویضی به میدان رفت. اتفاقا پس از ورود او به زمین بود که تیم ژوزه مورینیو دو گل زد و پیروز شد.

رم شنبه شب در یک مسابقه مهم دیگر به مصاف یوونتوس خواهد رفت. این بازی در آلیانز برگزار می‌شود و قطعا رم کار سختی برابر این تیم خواهد داشت. سردار آزمون روز گذشته عکسی از تمرینات رم را در صفحه خود به اشتراک گذاشت. در کنار او بازیکنانی مثل روملو لوکاکو و پائولو دیبالا نیز حضور داشتند.

Pooria
30 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *