تمرین سبک باشگاه پرسپولیس با غیبت دو بازیکن

تمرین سبک باشگاه پرسپولیس با غیبت دو بازیکن ، باشگاه پرسپولیس بعد از شکست و ناکامی در مقابل سپاهان خود را برای مسابقات بعدی آماده می کنند. در روز دوشنبه (امروز) یحیی گل محمدی و شاگردانش در زمین تمرینی در کنار هم قرار گرفتند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

تمرین سبک باشگاه پرسپولیس با غیبت دو بازیکن

پرسپولیسی ها بعد از اینکه در جدول از تیم های سپاهان و استقلال عقب افتادند، حالا باید به فکر جبران مسابقات بعدی و پیروزی و کسب امتیاز باشند. گل محمدی از همه بچه ها خواست که تمام باخت های قبلی را فراموش کنند، تمرکز خود را برای ادامه رقابت های جام حذفی و لیگ برتر قرار دهند. گل محمدی گفت که ما هنوز می توانیم قهرمان لیگ برتر شویم. هیچ چیزی را از دست نداده ایم و فقط چهار امتیاز از سپاهانی ها عقب افتادیم. باید به فکر برد بازی های بعدی و کسب امتیاز بیشتر باشیم. تمرین امروز پرسپولیس به صورت سبک برگزار شده است.

 

تمرینات پرسپولیس در دوشنبه 22 اسفند چگونه گذشت؟

باشگاه امروز یک جلسه تمرینی مهم را پشت سر گذاشت. تمرین امروز پرسپولیس از سالن بدنسازی شان شروع شد. به گزارش ورزشی ، بعد از 20 دقیقه بچه ها به زمین چمن آمدند و خودشان را آماده کرده بودند. تمرینات مختلفی همانند دویدن سرعتی انجام شد. تمرین بعدی نیز به راندو اختصاص پیدا کرد که در 3 گروه انجام شد.

در بخش پایانی نیز آنها چندین دور در طول زمین دویدند. تمریناتی که سعید صادقی در بخش گروهی آن حاضر بوده است.

البته دو بازیکن مصدوم نیز در تمرین امروز وجود داشت. سینا اسد بیگی بیمار بود و مرتضی پور علی گنجی نیز به دلیل مصدومیت گردن در تمرین حضور نداشت. قطعا در روزهای آینده نیز تمرینات ادامه خواهد داشت. گل محمدی علاقه مند است که بچه ها بیشتر تمرین کنند.

mohamadnd
13 مارس 2023

1 دیدگاه در “تمرین سبک باشگاه پرسپولیس با غیبت دو بازیکن

  1. پرسپولیس این هفته خیلی بد شروع کرد، ولی امیدشو نباید از دست بدن بچه ها ما می تونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *