تنش پاوارد مدافع بایرن

تنش پاوارد مدافع بایرن ، گزارش هایی بر اساس پیغام بنجامین پاوارد که دوست دارد به بارسلونا بپیوندد. باشگاه بارسلون با این مدافع بایرن مونیخ نیز تماس گرفت.

تنش مدافع فرانسوی در بین باشگاه های بایرن مونیخ و بارسلونا

به گزارش سایت “ورزشی” کیکر آلمان اعلام کرد که پاوارد مدافع راست فرانسوی بایرن مونیخ آلمان به بارسلون می پیوندد و حتی برای آنها پیام ارسال کرده است.

پاوارد نیز مدتی است از تمدید قرارداد خودش با بایرن منصرف شده و سر باز می زند. قرارداد این بازیکن فرانسوی با بایرن مونیخ که در تابستان 2024 تمام می شود. دفاع راست بایرنی ها حالا در یک مصاحبه ای گفت که به دنبال تجربیات جدید در یک تیم دیگر است.

خبری که دیروز در رسانه های کشور آلمان انتشار پیدا کرد. پیامی که توسط این بازیکن برای بارسلونا ارسال شد. رسانه اشپورت بیلد نیز در یک گزارشی از تیم بارسلونا به عنوان تیمی که خواهان این بازیکن است نام برد. حالا این باشگاه اسپانیایی امروز با او تماس گرفته است.

تنش مدافع فرانسوی در بین باشگاه های بایرن مونیخ و بارسلونا
تنش مدافع فرانسوی در بین باشگاه های بایرن مونیخ و بارسلونا

تنش پاوارد مدافع بایرن

آیا بارسلونا همین حالا می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد؟ یا اینکه تا تابستان 2024 صبر می کند تا به عنوان بازیکن آزاد او را جذب نماید. البته باشگاه کاتالانی همین الان حاضر است که برای خرید او وارد شود و با بایرن مونیخ مذاکره نماید.

بارسای اسپانیا سعی می کند که یک دفاع راست به تیم خودش بیافزاید. حالا قطعا جذب پاوارد نیز کاملا منطقی است. پاوارد در بایرن مونیخ بارها به ناگلزمان گفت که دوست دارد در پست دفاع وسط بازی کند و اصلا علاقه ای به دفاع راست ندارد. باشگاه بارسلون نیز در دفاع وسط گزینه های زیادی دارد و پاوارد نیز تنها برای پست دفاع راست در نظر گرفته می شود. حالا باید ببینیم که این تیم او را در این چند روز به خدمت می گیرد یا در تابستان سال بعدی جذب می کند.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
9 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *