تن‌ هاخ

سرمربی موفق قرمزهای منچستر در آستانه بازی پیش رو با وستهام در جام حذفی اعلام کرد. شاگردان تن هاخ، در تیم منچستر یونایتد از شوق و هیجان قهرمانی در جام حذفی اتحادیه خارج و برای ادامه رقابت ها تمرکز کرده اند.

کسب اولین عنوان قهرمانی فصل با تن هاخ

منچستر یونایتد، بعد از کسب اولین قهرمانی فصل در جام اتحادیه، در دور پنجم از جام حذفی انگلیس در اولدترافورد به مصاف شاگردان دیوید مویس در تیم وستهام میرود، تا شرایط را برای کسب دومین قهرمانی مهیا سازد.

بازی فینال جام اتحادیه انگلیس
بازی فینال جام اتحادیه انگلیس

یونایتد ها یک بازه ۱۰ روزه حساس و مهم را پیش روی خود خواهند دید.جایی که در آن بعد دیدار جام حذفی دیداری دشوار با تیم بحران زده لیورپول خواهند داشت، دیداری که یکشنبه ۵ مارس در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد، جایی که شاگردان کلوپ نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار خواهند داشت.

این کار را برای شیاطین سرخ سخت خواهد کرد، بعد از چهار روز از این دیدار باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف رئال بتیس بروند، اریک تن هاخ که از شرایط بازیکنانش رضایت دارد به ستایش از از آنها پرداخت و گفت: با اینکه بازی های سخت و دشواری در پیش داریم اما نگرانی از بابت نداریم و روحیه و تمرکز کافی برای پیروزی پا به میدان خواهیم گذاشت.

تعریف و تمجید از شاگردانش

تن هاخ در ادامه اذعان داشت که تمامی بازیکنانش در کسب این قهرمانی سهیم هستند و این فقط به ۱۱ بازیکن ختم نمیشود، چه آنهایی که به میدان رفته اند چه آنهایی که حتی دقایقی فرصت بازی در اختیارشان قرار گرفت. همه بازیکنانم اشتیاق حضور در میدان را دارند و ما این فرصت را به همه خواهیم داد. حتی این برای مگوایر هم دلالت میکند که در شرایطی که خوب بازی کند در میدان حاضر خواهد شد. من و همکارانم در کادر فنی در هر مسابقه می توانیم دینامیک تیم را تغییر دهیم و این انعطاف پذیری بازیکنانم هست. ما در جشن قهرمانی این باور را داشتیم که قهرمانی متعلق به همه ماست نه عده ای خاص.

خوشحالی بازیکنان
خوشحالی بازیکنان

وضعیت مصدومین تیم

فعلا آنتونی مارسیال را در دسترس نخواهیم داشت، فرد و لوک شاو هم احتمالا به بازی نخواهند رسید.

بازیکن مصدوم منچستر
بازیکن مصدوم منچستر

پایان جشن قهرمانی

جشن قهرمانی پایان یافت، به کار برمیگردیم و برای دیدارهای بعد تمرکز خواهیم کرد.

خوشحالی بعداز گل مارکوس رشفورد
خوشحالی بعداز گل مارکوس رشفورد

راهکار منچستریونایتد برای روزهای آتی

تن هاخ، شاگردانم هنوز هیجان زده قهرمانی هستند و باید جشن شان را ادامه می دادند ولی در پایان جشن به کار خود ادامه دادیم و تمرکز خود را برای ادامه گذاشتیم، بدین ترتیب تیم شروع به ریکاوری کرد کرد و بازیکنانی که کمتر بازی نصیبشان شده بود با روحیه مضاعف یک تیم تمرین خوب و کامل را انجام دادند. و برای ادامه کار و تقسیم انرژی برنامه در اختیار همه قرار گرفت.

شرایط خوب تیم تن‌هاخ بعد شروع ناامید کننده در شروع فصل

تن هاخ، گفت که با توجه به تجربه های قبلی خود می دانستم که تیم برای به اوج رسیدن به زمان کافی نیاز دارد. باید برای تیم یک ریتم معین تعیین کرد و نباید هیچ اصول و قواعدی جا بیفتد. مشخص است که تیم در این مدت نتایج خوبی کسب نخواهد کرد. بخاطر همین در ابتدای فصل نتایج مان در خور نام باشگاه بزرگ منچستر یونایتد نبود. ما از باخت متنفریم ولی بدون اضطراب به کارم ادامه دادم و از تجربیات گذشته ام درس گرفتم و برای ادامه از آن استفاده کردیم.

اریک تن هاخ، مربی هلندی منچستر
اریک تن هاخ، مربی هلندی منچستر

بازی جام حذفی در برابر وستهام پیش از دیدار مهم لیورپول

هر بازی بازی شرایط خاص خود را دارد و برای ما مهم است. ما در هر دیدار روحیه و ذهنیت درست بازیکنانمان را زیر نظر قرار میدهیم. هر مسابقه برای ما حکم مهم ترین مسابقه را دارد. بازی با بارسا هم برای ما بزرگ بود. و ما مسابقه به مسابقه پیش خواهیم رفت

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *