تن هاگ: موفقیت در جام کارابائو باعث شد کار منچستریونایتد را قبول کند.

منچستریونایتد اولین جام خود را در شش سال گذشته با شکست 2-0 نیوکاسل در ومبلی در فینال جام کارابائو به دست آورد. اریک تن هاگ تنها در هفت ماه باشگاه را متحول کرد و تصمیمات بزرگی در مورد کریستیانو رونالدو و هری مگوایر گرفت. تن هاگ می خواهد اولین جام او انگیزه ای برای کسب بیشتر باشد

این مرد هلندی پس از هدایت یونایتد به اولین جام در شش سال گذشته با شکست 2-0 نیوکاسل در فینال جام کارابائو، عشق خود به باشگاه و تمایل به ساختن تاریخ خود را ابراز کرد.

تن هاگ مجبور شد تصمیمات بزرگی مانند جدایی کریستیانو رونالدو و کنار گذاشتن کاپیتان باشگاه هری مگوایر از ترکیب اصلی بگیرد، اما او فرهنگ باشگاه را تغییر داده است و تعویض او از آژاکس در حال حاضر نتیجه داده است.

ما می‌خواهیم همین کار را انجام دهیم، این تیم می‌خواهد تاریخ و میراث خودش را بسازد. وقتی این فرصت پیش آمد فکر کردم این باشگاه مناسب من است.»

یونایتد در حالی به ومبلی رسید که در 20 بازی قبلی خود فقط یک بار شکست خورده بود، در رده سوم لیگ برتر ایستاده بود و هنوز دور از چشم انتظار قهرمانی است. پیروزی اواسط هفته مقابل بارسلونا در لیگ اروپا و به دنبال آن قهرمانی در جام حذفی تنها سه روز بعد نشان داد که یونایتد کاملاً در مسیر درست قرار دارد.

اریک تن هاگ می‌گوید که سرسختی باعث شد تا با وجود اینکه می‌دانست این انتقال “شاید یک خطر بود”، کار منچستریونایتد را پذیرفت.

اریک تن هاگ
اریک تن هاگ

تن هاگ گفت: “ظروف نقره ای نشان می دهد که شما در مسیر خوبی هستید، مسیر خوبی دارید.” این یک جام است و فوریه است، اما نشان می دهد که ما در مسیر درستی هستیم.

تن هاگ در حال صرف شام با سر الکس فرگوسن در طول هفته در حالی که مالک اورام گلیزر در فینال حضور داشت، به تصویر کشیده شد که هر دو به رختکن دعوت شده بودند تا به جشن های بعد از بازی بپیوندند.

تن هاگ گفت: او به عنوان مالک برای باشگاه واقعا خوشحال بود. او واقعاً می‌خواست بخشی از آن باشد، وقتی او در رختکن بود، می‌توانستید این را احساس کنید.

نحوه حضور او نشان می‌دهد که او به این روند متعهد است. آنچه او می‌خواهد برای من نیست [گفتن]، من باید این تیم را هدایت کنم و سایرین در باشگاه در تصمیم‌گیری‌ها درباره مالکیت نقش دارند.»

تن هاگ در مورد شام با فرگوسن افزود: “این شامی است که نشان می دهد ما خوب هستیم و او واقعاً درگیر و متعهد به این باشگاه است. همه ما می توانیم چیزهای زیادی از او و کارهایی که برای منچستریونایتد انجام داد یاد بگیریم.

این باعث افتخار است که افکارم را به اشتراک بگذارم. در مورد فوتبال صحبت کنم، صحبت کنم در مورد نحوه هدایت رختکن، تیم ها و استراتژی ها و غیره. خیلی خوب است که او می خواهد این را نه تنها با من در میان بگذارد، بلکه می خواهد آن را به من بدهد. یونایتد و ما از این بابت بسیار سپاسگزاریم.”

یونایتد نیز همچنان در جام حذفی است و پتانسیل چهارگانه‌ای وجود دارد، اگرچه تن هاگ تنها بر روی بازی چهارشنبه با وستهام متمرکز است.

او در مورد امکان بلند کردن ظروف نقره بیشتر گفت: “این یک فرصت است، ممکن است. این می تواند الهام بخش شما باشد، اما باید به آن ایمان داشته باشید.” “فقط زمانی اتفاق می افتد که کارهای درست را انجام دهید. اگر خیلی سخت کار کنید، اگر کنار هم بمانید، همه چیز ممکن است.

“اما شما باید از بازی به بازی بروید، نمی توانید خیلی جلوتر نگاه کنید و رویاپردازی کنید زیرا حواس شما را پرت می کند. تمرکز باید روی کار باشد. تمرکز صد در صد برای گرفتن نتایج درست ضروری است.”

 

Pooria
27 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *