تهدید به قتل لیونل مسی

لیونل مسی احتمالا به دلیل تهدید به مرگ هرگز به آرژانتین بر نگردد. تهدید به قتل لیونل مسی جلو بازگشت او به آرژانتین را می گیرد. شرح ماجرای این تهدید را در ورزشی می خوانیم.

تهدید به قتل لیونل مسی | او به آرژانتین باز نمی گردد

گابریل هاینز، مربی نیوولز، در این مورد توضیح می دهد. مربی نیوولز اولد بویز روزاریو، بازیکن سابق آرژانتین، گابریل هاینزه، روز پنجشنبه گفت تهدید گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر به لئو مسی و خانواده اش، ستاره روسارینو را از کشورش دور می کند.

یک مغازه متعلق به خانواده همسر مسی در روزاریو در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه توسط گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر هدف تیراندازی قرار گرفت.

هاینزه که بین سال‌های 2005 تا 2010 با مسی در رختکن مشترک تیم ملی بود، می‌گوید: «این حمله به همه چیز، به هر شخص و هر چیزی است که هست»

البته، این باعث بیگانه شدن لئو و هر کس دیگری می شود. ما در مورد این صحبت می کنیم زیرا صحبت از لئو است. اما افراد زیادی نیز هستند که دوست دارند (به آرژانتین) بازگردند.

مسی به آرژانتین باز نمی گردد
مسی به آرژانتین باز نمی گردد

پیام به مسی

علاوه بر این شلیک ها، پیامی به کاپیتان تیم ملی آرژانتین نیز در محل پیدا شد.

در آن نوشته شده بود: «مسی ما منتظر تو هستیم، (شهردار روزاریو، پابلو) جاوکین نیز یک فروشنده مواد مخدر است. او از تو مراقبت نخواهد کرد.

هاینزه گفت: “ما در مورد اینکه او بازیکن ماست صحبت می کنیم، همچنین به دلیل رابطه ای که من (با مسی) دارم. اما همه اینها دیوانه کننده است. و باعث می شود به چیزهای زیادی فکر کنید.”

بازیکن سابق منچستریونایتد، رئال مادرید، المپیک مارسی و رم در کنار سایر تیم ها، در سال 2015 به کشورش بازگشت تا گودوی کروز را مربیگری کند.

او در پاسخ به سوالی که نگرانی های امنیتی هنگام بازگشت به کشور از او پرسیده شد، “این غیرمسئولانه از جانب من است. اما این حقیقت است، من به آن فکر نکردم.”

این تصمیم من را به چیزهای دیگری سوق داد، اما می‌دانم که این تصمیم از سوی من غیرمسئولانه است.»

باشگاه روزاریو، جایی که مسی قبل از انتقال به بارسلونا در سطح جوانان بازی می کرد، اغلب به عنوان یکی از مقاصد احتمالی برای بازنشستگی این اسطوره از بازی یاد می شود.

روزاریو، جایی که مسی به طور منظم تعطیلات کریسمس را جشن می گیرد و با خانواده اش در یک محله در یک محله خانه ای دارد، خشونت آمیزترین شهر آرژانتین به ویژه توسط باندهای مواد مخدر محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *