توافق قطعی کی روش با قطر

توافق قطعی کی روش با قطر ، یک روزنامه نگار اهل مصر در نشریه قطری استاد دوحه گفت که توافق نهایی بین کی روش و فدراسیون فوتبال کشور قطر کاملا قطعی شده است.

کارلوس کی روش و فوتبال قطر:

به گزارش سایت “ورزشی” خبری در هفته های پیشین درج شد مبنی بر توافق نهایی کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال قطر که روزنامه ها مدعی قرارداد بین دو طرف بودند. البته در روزهای اخیر نیز این خبر این اتفاق داده شد و البته با گذشت چند هفته هنوز رسمی نشده است.

آیا قطر با کارلوس کی روش توافق کرد؟

البته در چند روز اخیر کامنت های منفی زیادی در خبر منتشر شده اولیه توافق کی روش با قطر توسط هواداران فوتبال قطر درج شده است.

ظاهرا آنها با این انتخاب چندان موافق و راضی نیستند. کی روش تقریبا دو هفته در قطر به سر می برد و مذارکات خودش را با فدراسیون فوتبال این کشور تا حدی نهایی کرده است.

روزنامه های قطر نیز بعد از درج این خبر، سه چهار روز سکوت اختیار کردند. ادیتور روزنامه استاد دوحه بنام عبدالعزیز که یک روزنامه نگار پرسابقه مصری است و صحبت هایی در این زمینه داشت.

کارلوس کی روش

شایعه حضور کی روش در قطر به حقیقت پیوست

روزنامه نگار بیان کرد: سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که حالا در کشور قطر حضور دارد. به احتمال زیاد به این کشور عربی می پیوندد. دیگر نمی توانیم بگوییم حضور کی روش در فوتبال قطر شایعه است.

روزنامه های این کشور نیز خبرهای مختلفی در این زمینه منتشر نموده اند. حالا این توافق اگرچه کاملا رسمی نشده است. ولی احتمال زیاد تا پایان بازی های جام خلیج فاس به طور رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

در ادامه گفت: کارلوس در کشور قطر می باشد. این یک قرارداد بین سرمربی پرتغالی و فدراسیون فوتبال است. البته بنده از جزئیات و حواشی آن اطلاعی ندارم. فوتبال قطر منتظر این سرمربی با تجربه است.

احتمال حضور کی روش در فوتبال قطر:

احتمال حضور کی روش در نیمکت قطر بسیار بالاست. علت تاخیر نیز اختلاف هایی بر سر بندهای قرارداد آنها می باشد. ولی قطعا این توافق اولیه بین هردو طرف صورت گرفته است.

با تمام شدن تعطیلات ژانویه نیز کی روش باید همکاری اش را با فوتبال قطر به اطلاع دوستانش برساند. همانطور که دیروز سخنگوی فوتبال اعلام نمود نامش در بین کاندیدهای حتمالی هدایت تیم ملی ایران هنوز وجود دارد.

 

در ادامه می توانید ببینید:

کی روش سرمربی قطر می شود

mohamadnd
17 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *