توصیه های تیری هانری به کیلیان امباپه

توصیه های تیری هانری به کیلیان امباپه ، تیری هانری بازیکن قدیمی و فوق العاده باشگاه آرسنال و تیم ملی فرانسه توصیه هایی به کیلیان امباپه هموطن خودش کرد. تیری از کیلیان خواست که برای موفقیت بیشتر پاری سن ژرمن را ترک نماید. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

عملکرد ضعیف پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان

باشگاه پاری سن ژرمن یکی از پرستاره ترین و قوی ترین تیم های اروپایی می باشد. اما در لیگ قهرمانان اروپا در یک هشتم نهایی عملکرد خوبی نداشت و با بازی های ضعیف در برابر بایرن مونیخ در مجموعه دو بازی با نتیجه 3-0 از دور رقابت ها کنار رفت.

این دومین بار بود که تیم پاریس از مرحله یک هشتم حذف می گردد. آنها نتوانستند دوباره نیز به دو بعدی صعود نمایند. تیری هانری در یک برنامه شبکه تلویزیونی CBS Sports به عنوان کارشناس ورزشی حضور پیدا کرد. بعد از بازی نیز هویت و هدف های PSG را زیر سوال برده است. تیری هانری از عملکرد ستاره های تیم همانند امباپه ابراز تاسف نموده است.

 

صحبت های تیری هانری درباره برنامه ریزی و باشگاه PSG:

هر تیمی باید به فکر برنامه ریزی و فلسفه و هویت باشگاه خود باشد. باید بدانید که برای چه چیزهایی تلاش می کنید و می خواهید به چه چیزی برسد؟ من این مورد را بارها درباره تیم هایی نظیر پاری سن ژرمن گفتم. هواداران این تیم فرانسوی علاقه به تیم قدیمی پاریس را دارند.

تیری هانری معتقد است که مدیران پاریسن ژرمن باید استراتژی های خود را تغییر دهند و تمرکز خود را بر روی جذب بازیکنانی قرار دهد که مشتاق بازی در این تیم هستند. بازیکنانی که در خود باشگاه PSG رشد نموده اند. باید به سراغ بازیکنانی جوان تر رفت. آنها امکان بازی و رویارویی بزرگ را دارند. کومان در بازی اول گلزنی کرد اما خوشحال نشد. چون او متعلق به همین جا است.

 

توصیه های تیری هانری به کیلیان امباپه

قبل از آنکه جیمی کرگر کارشناس بعدی در برنامه بگوید امباپه باید پی اس جی را ترک نماید، تیری هانری گفت که حفظ ستاره پاریسی ها بعد از حذف در این مرحله کار سختی می باشد. آنری در ادامه گفت: من فکر می کنم که حفظش بسیار دشوار است. حتی با اینکه در تابستان قبل در تیم قرار گرفت و ماندگار شد.

کرگر درباره لزوم ترک پی اس جی توسط امباپه حرف هایی زد و سپس تیری هانری درباره تجربیات خودش از ترک آرسنال و دلایل آن سوالاتی را مطرح نمود. تیری درباره ذهنیتش در آن زمان سخن گفت و بعد از آن توضیح داد که چرا کیلین ام باپه باید پاریس را ترک نماید. تیری هنری گفت:

من به شما خواهم گفت که چرا آرسنال را ترک نمودم. من رقابت را قبل تر از هرچیزی دوست دارم. عاشق آرسنال هستم و رقابت کردن را اما بیشتر دوست می دارم. کیلیان هم باید به فکر رقابت باشد.

mohamadnd
10 مارس 2023

1 دیدگاه در “توصیه های تیری هانری به کیلیان امباپه / کیلیان اگر رقابت دوست دارد باید تلاش کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *