توضیحات چالهان اوعلو و اونانا درباره درگیری لفظی با ژکو

توضیحات چالهان اوعلو و اونانا درباره درگیری لفظی با ژکو ، بازی حساس و مهم لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم پورتو و اینترمیلان در مسابقه رفت برگزار شد. در این مسابقه صحنه های جنجالی و حساس زیادی به وجود آمد. یکی از آنها درگیری لفظی اونانا با ادین ژکو بود. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه باشید.

 

توضیحات چالهان اوعلو و اونانا درباره درگیری لفظی با ژکو

به گزارش سایت ورزشی دیدار حساس پورتو و اینترمیلان بلاخره برگزار شد. این مسابقه با نتیجه یک صفر به نفع اینتری ها به پایان رسید. اینتر با تک گل روملو لوکاکو موفق شد پورتو را شکست دهد. بعد از درگیری های لفظی هفته قبل لوکاکو و بارلا، امشب نیز آندره اونانا و ادین ژکو باهم درگیری لفظی پیدا کردند. چالهان اوعلو تلاش زیادی نمود تا بین این دو بازیکن وساطت و پادرمیانی انجام دهد. چالهان اوعلو درباره این صحنه جنجالی صحبت هایی را با اسکای ایتالیا انجام داد که در ادامه باهم می خوانیم:

این شرایط ها در فوتبال پیش می آید و کاملا عادی است. ما در لیگ قهرمانان اروپا حاضر هستیم و باید رقابت سختی داشته باشیم. می خواهیم پیروز شویم. ما در این صحنه خنده کردیم و همه چیز طبق روال پیش رفت و تمام شد. معمولا وقتی هیجان ها و آدرنالین افزایش پیدا بکند هرچیزی ممکن است رخ دهد. این چیزها در فوتبال کاملا طبیعی است.

 

در ادامه اونانا درباره این صحنه گفت:

اونانا گلر تیم اینترمیلان درباره این صحنه گفت این چیزها معمولا در بازی ها پیش می آید. هر کسی می تواند هر طوری که می خواهد درباره آن فکر کند. آدرنالین ما را واقعا عصبی و خسته کرد. البته به ما کمک کرد تا بازی را با نتیجه تک گل ببریم. ما از این موضوع استقبال خواهیم کرد. در این مسابقه حساس اونانا در حالی که به داور بازی معتبر بود، ادین ژکو از او خواست که ساکت باشد و به درون دروازه اش باز گردد تا بازی ادامه پیدا کند. اونانا نیز بسیار عصبانی شد و این موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی بین دو بازیکن شد. شما درباره عصبانیت اونانا چه فکری می کنید؟ آیا او حق داشت لطفا نظر خود را در بخش کامنت ها درج نمایید.

 

توضیحات چالهان اوعلو و اونانا درباره درگیری لفظی با ژکو

mohamadnd
23 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *