توقف سپاهان و استقلال به نفع پرسپولیس

توقف سپاهان و استقلال به نفع پرسپولیس ، تیم پرسپولیس تهران که در بازی چند روز قبل خودش توانست به پیروزی دست پیدا کند و مجموع امتیازات خودش را برای قهرمانی آماده نماید. حالا با خوش شانسی رقیب اصلی او که در صدر جدول قرار داشت. حالا با یک مساوی به نفع سرخ پوشان پایتخت کار کردند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

به گزارش سایت ورزشی ، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در روز دوم از هفته بیست و یکم انجام شد. در این مسابقات دو تیم استقلال و سپاهان در برابر تیم های نساجی و آلومینیوم اراک مساوی کردند. آنها از این مسابقات تنها یک امتیاز کسب نمودند تا همه چیز به سود پرسپولیسی ها شود. قطعا در روزهای آینده حساسیت مسابقات لیگ برتر به دلیل نزدیکی امتیازات بالاتر خواهد رفت.

توقف سپاهان و استقلال به نفع پرسپولیس

تیم یحیی گل محمدی در هفته های شروع نیم فصل فاصله خوبی از بقیه تیم ها گرفته بود و در صدر جدول قرار داشت. در هفته های قبل اما سپاهان بالاتر از بقیه تیم ها قرار داشت و حالا با این تساوی اختلاف امتیازها کمتر شد.

در بازی دیگر نیز مس رفسنجان تیم هوادار را شکست داد و تراکتوری ها نیز با درخشش رضا اسدی نفت آبادان را شکست دادند.

تیم سپاهان اصفهان با 43 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، تیم پرسپولیس نیز با 42 امتیاز و یک امتیاز کمتر در رتبه دوم قرار داشته و تیم استقلال نیز با 40 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. رقابت ها بسیار حساس شد. استقلال با سپاهان تنها سه امتیاز فاصله دارد. هرکدام از این تیم ها در هفته های پیش رو موفقیت بهتری داشته باشند، به قهرمانی نزدیک تر می شوند. به نظر شما کدام یک از این تیم ها می توانند قهرمان لیگ برتر ایران در 1401-1402 شوند؟ لطفا نظرات و دیدگاه های تان را در بخش کامنت ها مطرح نمایید.

توقف سپاهان و استقلال به نفع پرسپولیس

mohamadnd
28 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *