تونی کروس و خداحافظی از رئال مادرید

تونی کروس و خداحافظی از رئال مادرید تا پایان این فصل انجام می شود.  شواهد اینطور بیام میکند که تونی کروس، بازیکن رئال مادرید، تصمیم خودش را برای آینده فوتبالش گرفته است.

تونی کروس و خداحافظی از رئال مادرید

در پایان این فصل قرارداد تونی کروس نیز با رئال مادرید به پایان خواهید رسید. و دو طرف هنوز او و باشگاه رئال مادرید برای تمدید این قرارداد به توافق مشخصی نرسیده اند.

کروس نیز پیش از این مدعی شده بود. که احتمالا در زمان اتمام قرار دادش با این باشگاه تصمیم به خداحافظی و ترک دنیای فوتبال بگیرد و اعلام کرده بود. که او دوست دارد با پیراهن رئال مادرید دنیای فوتبال را ترک کند.

او بازیکن کلیدی رئال مادرید در قهرمانی های پیاپی این تیم در لیگ قهرمانان در چند سال اخیر بوده. و او با لوکا مادریچ توانسته بودند زوج فوتبالی عالی باهم باشند.

تونی کروس در آستانه خداحافظی از رئال مادرید
تونی کروس در آستانه خداحافظی از رئال مادرید

با وجود اینکه قبل از این گفته شده بود که این بازیکن قصد دارد تصمیم نهایی اش را در ماه فوریه به مدیران رئال که علاقه مند به تمدید قرارداد با اک هستند اعلام کند. اما حالا روزنامه آ.اس خبر داده که مدیران بسیار نگران این موضوع هستند. که کروس تصمیم دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

داستان کوتاه زندگی او

تونی کروس یک فوتبالیست حرفه ای اهل آلمان متولد شده در تاریخ ۴ ژانویه ۱۹۹۹۰ به عنوان هافبک برای باشگاه رئال مادرید لالیگا بازی می کند. کروس عمدتا به عنوان هافبک میانی در بازی ها حضور دارد. اما در دوران حرفه ای خودش به عنوان یک بازی ساز حرفه ای به کار گرفته شده است. او به خاطر بینش، پاس دادن، خلاقیت، سانتر و توانایی ضربات ایستگاهی اش شناخته می شود. به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین هافبک های تمام دوران او را می شناسند.

افتخارات او برای رئال مادرید

کروس در مادرید توانسته شانزده جام از جمله سه قهرمانی لالیگا و چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. جایی که او سه قهرمانی مکرر را از سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ به دست آورد و هر دفعه در تیم منتخب این رقابت ها انتخاب شد. کروس توانسته سه بار در تیم منتخب FIFPro World11 و یوفا دو بار در تیم منتخب فصل لیگ انتخاب شده است.

او نیز در سال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین بازیکن  IFFHS جهان و در سال ۲۰۱۸ به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آلمان انتخاب شد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajjad
29 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *