تیم النصر شب گذشته در سوپرجام فوتبال عربستان به مصاف الاتحاد رفت و با نتیجه ۱-۳ در مقابل این تیم شکست خورد. رونالدو در این بازی عملکرد چندان خوبی از خود نشان نداد و نتوانست مانع از شکست تیمش در این جدال مهم شود.
او که در نیمه اول بازی این فرصت را داشت که گلی را وارد دروازه حریف کند اما سرانجام نتوانست از این فرصت استفاده کند و اکنون به نظر می‌رسد که این اتفاق باعث نارضایتی سرمربی تیم النصر شده است.
گارسیا پس از پایان بازی در گفتگو با یکی از خبرنگاران گفته است: «یکی از حوادثی که باعث شد شرایط بازی به صورت کلی تغییر کند، فرصتی بود که کریستیانو رونالدو در نیمه اول از دست داد. اگر آن توپ گل شده بود شرایط به کل تغییر می کرد.»
رونالدو هنوز هیچ واکنشی به این اظهارات گارسیا نشان نداده اما قطعا از این که مقصر شکست تیمش در فاصله یک ماه پس از حضورش در النصر شناخته شود چندان خوشحال نخواهد شد.
البته در این میان بسیاری از کارشناسان و هواداران این بازیکن معتقد هستند که به او مدتی زمان نیاز دارد تا بتواند به خوبی با شرایط فوتبال عربستان سازگار شود و بار دیگر به همان رونالدوی سرنوشت‌ساز سابق تیمش تبدیل شود.

raha36
29 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *