توهین ماتیاس مسی به بارسلونا

توهین ماتیاس، برادر مسی. ماتیاس مسی در پی توهی هایش علیه بارسلونا، از هوادارانش و کاتالان ها تقاضای بخشش کرد. اگر می خواهید بدانید که او درباره ی بارسلونا چه گفت، با ورزشی همراه باشید.

توهین ماتیاس مسی | حرف های او در کاتالونیا غوغایی به پا کرد

ماتیاس مسی، برادر لیونل مسی، در ویدئویی که در کانال توییچ پسرش منتشر شد، در اینستاگرام به دلیل اظهارات تند خود علیه خوان لاپورتا، بارسلونا، هوادارانش و کاتالان‌ها عذرخواهی کرد.

در این ویدئو، ماتیاس اظهار داشت که برادرش به باشگاه سابق خود باز نخواهد گشت مگر اینکه خوان لاپورتا، رئیس فعلی باشگاه کاتالان برکنار شود.

ماتیاس گفت: ما به بارسلونا برنمی گردیم.

“و اگر این کار را انجام دهیم، ما یک بازی خوب انجام خواهیم داد. در میان آنها، خوان لاپورتا را اخراج کنید. شخصی ناسپاس از همه چیزهایی که مسی به بارسلونا داد.”

ماتیاس مسی درباره ی بارسلونا چه گفت؟
ماتیاس مسی درباره ی بارسلونا چه گفت؟

باشگاه فعلی لیونل مسی، پاری سن ژرمن، و اطرافیان این بازیکن خود را از این اظهارات رد کردند. و اظهار داشتند که این نظرات شخصی ماتیاس است.

ماتیاس مسی نیز هواداران را هدف قرار داد و آنها را خائن خواند.

مردم به او کمک نکردند، باید بیرون می رفتند تا یک راهپیمایی یا چیزی انجام دهند. که لاپورتا برود و مسی بماند. ماتیاس ادامه داد.

کاتالان ها خائن هستند. مادرم یک بار به لیونل گفت، آنها با تو مانند رونالدینیو رفتار خواهند کرد.

توهین ماتیاس مسی و عذرخواهی در اینستاگرام

مسی در عذرخواهی خود توضیح داد که از کارهای خود پشیمان است. و به این موضوع اشاره کرد که چگونه باشگاه به او و خانواده اش کمک کرده است.

مسی اظهار داشت: می‌خواهم به خاطر حرف‌هایم توضیح دهم. من فقط با پسرم و دوستانم شوخی می‌کردم.

چگونه می توانم به باشگاهی به بزرگی بارسلونا و تاریخ آن توهین کنم. باشگاهی که هم به خانواده ام و هم به لئو به ما داده است؟

“برای ما، کاتالونیا خانه دوم ما است و این را همه می دانند.

من بسیار متاسفم و از همه به خصوص از هواداران بارسلونا عذرخواهی می کنم. در نهایت می خواهم بگویم که من فقط شبکه اجتماعی اینستاگرام را دارم!”

آیا در این شرایط، مسی به بارسا باز می گردد؟

لیونل مسی هنوز قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکرده است. و هواداران بارسلونا همچنان آرزو دارند کاپیتان سابق آنها به کاتالونیا بازگردد.

آن هایی که گفته های برادرش، ماتیاس مسی، در توییچ را شنیدند، ممکن است چندان مطمئن نباشند.

زیرا او اظهار داشت که ستاره آرژانتینی تا زمانی که خوان لاپورتا رئیس است، به بلوگرانا باز نخواهد گشت.

آیا مسی به بارسلونا بر میگردد؟
آیا مسی به بارسلونا بر میگردد؟

این بدان معناست که مسی می تواند در سال 2026 به بارسلونا بازگردد. زمانی که دوره سلطنت لاپورتا به طور بالقوه به پایان برسد.

در همین حال، رابطه ای این دو مرد پس از جدایی مسی در سال 2021 وجود ندارد. اگرچه انتخابات بعدی هنوز در راه است، اما در بارسلونا از قبل می دانند که مسی قرارداد خود را با PSG یک سال دیگر تمدید خواهد کرد. و در سال 2024 آزاد خواهد شد.

درست یک سال مانده به برگزاری انتخابات بعدی در 2025.

اگر نامزدهای مخالف در سال آینده به مسی نزدیک شوند، تعجب آور نخواهد بود. او در PSG شرایطش خوب است، اما بارسلونا خانه او است.

او می خواهد به کاتالونیا بازگردد و تمام دنیا این را می دانند. ماتیاس قبلاً این پیام را ارسال کرده است و سال 2026 سالی است که لاپورتا می تواند باشگاه را ترک کند. مسی تا آن زمان 39 ساله خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *