یدگزارش ورزشی می رساند، بهترین های این هفته لیگ برتر ایران انتخاب شدند اما استقلال تهران توانست نمایش فوق العاده ای از خود نشان دهد و یک پیروزی با ارزش ارزش مقابل پیکان تهران به دست بیاورد و این عملکرد باعث حضور دو آبی پوش در تیم های منتخب شد.

مس رفسنجان هم مسابقه بسیار حساس خود مقابل فولاد خوزستان را با برد 2 بر 0 کنار زد و 2 بازیکن به تیم منتخب پیوست.

تیم هوادار تهران هم پیروزی مهیج در انتهای بازی برابر پرسپولیس به دست آورد تا دو بازیکن را به نام اختصاص دهد و در پایان پنج بازیکن دیگر تیم انتخابی هفته بیستم لیگ برتر ایران از نگاه ورزشی را نفرات مهم باشگاه های سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، مس کرمان و ذوب آهن اصفهان جمع شده اند که نام ها و توضیح عملکرد هایشان را در زیر میخوانید:

بهترین سنگربان: تیم انتخابی

حبیب فر عباسی دروازه بان ذوب آهن اصفهان

کسانی که دیدار جذاب سپاهان و ذوب آهن را تماشا کردند، به خوبی در جریان عملکرد فوق العاده ذوب آهن قرار گرفتند و سرمربی تیم سپاهان در گفتگوی خبری، پس از مسابقه به تمجید از واکنش این سنگربان روی ضربات پیاپی بازیکنانش پرداخت.

فر عباسی 2 گل از سپاهان خورد و 3 بار تیرک دروازه اش لرزید، اما اگر در چارچوب دروازه ذوب آهن نبود، ضمن اینکه شاید تیمش در همان دقایق ابتدائی از امید نورافکن گل اول را دریافت می کرد، با شکست سنگینی روبرو می شد.

به همین علت در روزی که سایر گلر ها در رقابت های لیگ برتر، عملکرد قابل توجه ای نداشتند، دروازه بان بازنده تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان برترین سنگربان هفته لقب گرفت.

حبیب فر عباسی
حبیب فر عباسی

بهترین مدافعان: تیم انتخابی

صالح حردانی مدافع استقلال

برگشت دفاع راست به تیم استقلال، بسیار تاثیر گذار بود و عملکردی که حردانی برابر پیکان تهران انجام داد، ممکن است مقامش را در ترکیب اصلی تثبی کند و وی را به جمع بازیکنان مورد اعتماد سرمربی استقلال برساند.

صالح حردانی
صالح حردانی

 حردانی در مقابله با پیکان و تقابل بازیکنان تکنیکی این تیم چندین بار با توپ گیری خوب و قطع موقعیت ها اجازه نداد توپی از آن قسمت به سمت دروازه شان برود و همچنین در پست هجومی تاثیر گذار بود که دستاورد آن، یک گل بسیار عالی و تماشایی و با شوت روی پا از پشت محوطه جریمه شد تا پیروزی بسیار مهم را برای رسیدن به امتیاز پرسپولیس پایکوبی بگیرند.

وحید محمدزاده مدافع آلومینیوم

روز خوبی را رودرروی تیمی پشت سر گذاشت که 3 برد پیاپی را تجربه کرد و تارگتی جز کسب برد متوالی، در حضور طرفدارانش نداشت. با این حال آلومینیوم در این بازی با کمک بازیکن با تجربه ای مثل محمد زاده، توانست تراکتور را محدود کند.

 با این حال آلومینیوم در این بازی با کمک بازیکن با تجربه ای مثل محمد زاده، توانست تراکتور را محدود کند.

وحید محمد زاده
وحید محمد زاده

مهدی ترکمان مدافع مس رفسنجان

حضور توانمند میثم تیموری و مهدی ترکمان در ترکیب اصلی مورد نظر مربی به عنوان هافبک چپ و مدافع چپ نارنجی پوشان هستند. میثم تیموری و مهدی ترکمان سال خوبی را به عنوان دو هم تیمی در کنار هم سپری می‌کنند.

 در مقابله با فولاد خوزستان، میثم تیموری به دلیل محروم بودن تا بار دیگر مسابقه به ترکمان برسد و این بازیکن تاثیر گذار که پیشتر دو گل ارزشمند به نام خودش ثبت کرد، این بار در نقش بازی ساز ظاهر شد و با ارسال عالی کرنر خود روی سر محبی باعث گل شد.

مهدی ترکمان
مهدی ترکمان

بهترین هافبک ها: تیم انتخابی

مسعود شجاعی هافبک هوادار

شجاعی، خرید زمستانی هوادار، در مصاف پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفت. کاپیتان اسبق تیم ملی که در بازی های قبلی در نیمه دوم و برای رهبری تیم به زمین می‌رفت، اما این بار با نام کاپیتانی از نیمه اول به زمین رفت.

مسعود شجاعی
مسعود شجاعی

امید نورافکن مدافع سپاهان

پس از نبودن نورافکن در هفته 19، اما وی در هفته 20 در ترکیب اصلی حاضر شد اگر سپاهانی‌ها در نیمه نخست بد اقبال نبودند و نمایش خوب فرعباسی نبود، آنها در همان دقایق اول با ضربه زیبا نورافکن به گل‌ می‌رسیدند و احتمالا برد جذابی را جشن می گرفتند، ولی گلر ذوب‌ با واکنش بی نظیر خود مانع شد.

امید نورافکن
امید نورافکن

محمدرضا حسینی مهاجم گل گهر سیرجان

بعد از گذشت سه هفته سخت برای محمدرضا حسینی در ترکیب تیم جدید گل گهر سیرجان، باعث شد روز خوبی هم برای این ستاره از راه رسید و وی در شهر انزلی بازیکن شماره یک تیمش در مقابله با بازیکنان مازیار زارع در ورزشگاه سیروس قایقران بود.

محمد رضا حسینی
محمد رضا حسینی

محمد مهدی محبی بازیکن مس رفسنجان

در این فصل با توجه به عملکرد های خوب برخی بازیکن های هجومی مس، نظیر گادوین منشا، از سوی ربیعی که به تکنیک های این بازیکن 23 ساله اعتماد دارد، شانس بیشتری برای مسابقه به دست آورد و پس از آن در سیزدهمین حضور خود در تیم مس پیروز به ثبت گل تساوی شد.

محمد مهدی محبی
محمد مهدی محبی

بهترین مهاجمان:

قایدی مهاجم استقلال

مهدی در مقابله با پیکان زودتر از آنچه فکر میکردیم، تیم خود را جلو برد؛ وی در دقیقه 9 بعد از گرفتن پاس رضاوند، با یک حرکت تکنیکی در کنار زمین و شوت سریع، دروازه مظاهری را باز کرد تا با این گل برد تیمش را به طور رسمی به همه اعلام کند.

مهدی قائدی
مهدی قایدی

عارف رستمی بازیکن مس کرمان

برای مهاجمی که طعم بهترین گلزن در لیگ یک را چشید، این روزها شرایط عالی را پیش رو دارد. او در مس کرمان به آقای گل کویر تبدیل شد.

عارف رستمی
عارف رستمی

محمد جواد محمدی مهاجم هوادار

یکی از زیباترین گل های هفته بیستم لیگ برتر ایران، را مهاجم هوادار تهران، وارد دروازه حریف کرد. 

محمد جواد محبی
محمد جواد محبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *