تیم بعدی زیدان از زبان خود او | زیدان در ایتالیا؟

در میان پیشنهادهای رئال مادرید و یوونتوس، تیم بعدی زیدان از زبان خود او فاش شد. اسطوره‌ی رئالی‌ها به سری آ علاقه دارد.

خلاصه خبر

زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

او برای سومین بار به باشگاه سابقش پیوند خورده است.

زیدان همچنین با یوونتوس در ارتباط است.

تیم بعدی زیدان از زبان خود او

به گزارش وب سایت «ورزشی»، زین الدین زیدان اعتراف کرد که علاقه‌مند به مربیگری یک باشگاه ایتالیایی است. آن هم درست زمانی که با انتقال به یوونتوس در ارتباط است.

زیدان از زمانی که رئال مادرید را برای دومین بار در سال 2021 ترک کرد، مربیگری نکرده است. او در دومین حضورش در لالیگا قهرمانی را به دست آورد تا به سه لیگ قهرمانان اروپا و دو جام باشگاه‌های جهان که در اولین دوره فوق‌العاده‌اش به دست آورد، اضافه کند.

تا به امروز، لوس بلانکوس تنها باشگاهی است که زیدان به عنوان مربی در آن کار کرده است، او پنج فصل آخر خود را به عنوان بازیکن نیز در مادرید گذرانده است. ملی پوش سابق فرانسه با بازگشت به باشگاه به عنوان سرمربی در آینده نزدیک و جایگزینی کارلو آنچلوتی به عنوان مربی تیم اصلی مورد توجه قرار گرفته است.

علاوه بر مادرید، زیدان همچنین با بازگشت به یکی دیگر از باشگاه‌های سابقش یوونتوس نیز مرتبط شده است. پس از نتایج افتضاح در ماه فوریه نام زیدان به عنوان جایگزین بالقوه مکس آلگری در تابستان ذکر شد.

علاقه زیدان به مربیگری در ایتالیا

علاقه زیدان به مربیگری در ایتالیا

این اسطوره فوتبال در صحبت با DAZN این هفته گفت که آماده است در آینده به عنوان مربی در ایتالیا کار کند. «چرا که نه؟ هر اتفاقی ممکن است بیفتد. من دوست دارم روزی در ایتالیا مربیگری کنم.

من در حال حاضر مربیگری نمی‌کنم. اما چرا که نه؟ من ایتالیا را دوست دارم. در ایتالیا آن‌ها عاشق فوتبال هستند.»

زیدان در اولین نمایش مستندی درباره سرمربی سابق خود در یوونتوس مارچلو لیپی صحبت می‌کرد. او تحت هدایت او برنده جایزه توپ طلا در سال 1998 شد. هافبک سابق یووه مشتاق بود از سرمربی سابق خود تمجید کند و لیپی را اولین مربی نامید که همیشه به عنوان یک بازیکن به او اعتقاد داشت.

زیدان افزود: «به عنوان یک مربی، از لیپی و کارلو آنچلوتی چیزهای زیادی یاد گرفتم. لیپی اولین مربی بود که واقعاً به من ایمان داشت. او مرا به یووه آورد. به لطف او تبدیل به بازیکنی شدم که بودم.»

Pooria
27 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *