فولاد خوزستان بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس، در سه هفته متوالی باخته و اصلا شرایط خوبی ندارد، آن هم در حالی که فولاد خوزستان تنها نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود…

فولاد خوزستان در روز آخر بهمن باید به مصاف تیم الفیصلی عربستان برود تا از اعتبار فوتبال باشگاهی کشورمان دفاع کند، فولادی ها در دور گروهی عملکرد شایسته ای داشتند و موفق شدند در گروهی سخت تیم اول شده و به دور حذفی مسابقات صعود کنند.

به گزارش طرفداری، نماینده فوتبال ایران از دور برای رقبای آسیایی تیمی ترسناک بوده که موفق شده عملکردی شایسته ای در مسابقات آسیایی داشته باشد اما کسانی که عملکرد فولاد خوزستان را در مسابقات اخیر لیگ دیده اند، اذعان دارند این تیم نمی تواند در حد و اندازه تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و حتی تراکتور از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کند.

کسانی که بازیهای اخیر فولاد خوزستان را دیده اند می دانند حتی پیروزی این تیم برابر پرسپولیسی که در آن مقطع صدرنشین مسابقات لیگ بود هم بردی تمام نما نبود و اساس کار فولاد به خراب کردن شیوه بازی رقبا و ایجاد حاشیه و سروصدا در خارج از زمین مربوط می شود.

فولاد خوزستان امروز هم برابر مس رفسنجان شکست خورد تا بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس در سه هفته متوالی مقابل تیم های تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان شکست بخورد.

با این حال گاهی اوقات پیش می آید تیم هایی در داخل لیگ ایران عملکرد موفقی ندارند اما در جام های باشگاهی در آسیا عملکردشان بد نیست که از جمله این تیم ها می توان به سایپایی اشاره کرد که در سال 74 به لیگ دسته پایین تر فوتبال ایران سقوط کرد اما همین تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا به جمع 4 تیم برتر پای گذاشت.

به همین دلیل امیدواریم فولاد که در 3 هفته اخیر 3 بار بازنده شده و امروز در میانه جدول لیگ قرار دارد، در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق شود.

sajadjafari
13 فوریه 2023

2 دیدگاه در “تیم فولاد؛ از دور دل می برد، از نزدیک زهله!

  1. بچه هاب فولاد باید روحیه بگیرند وگرنه با این روحیه بعد از سه شکست نمتونند در اسیا موفق بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *