تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مقام سوم جام جهانی رسید

مدال شیرین ایران با تکرار تاریخ تکمیل شد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مقام سوم جام جهانی رسید.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مقام سوم جام جهانی رسید

به گزارش «ورزشی»، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب 7 امتیاز و صدرنشینی در مرحله گروهی جام جهانی 2024 به مرحله حذفی رسید. تیم ایران پس از آن امارات میزبان را به سختی شکست داد. اما آنها دیروز در رقابتی دشوار برابر برزیل با نتیجه سه بر دو مقابل بهترین تیم دنیا شکست خوردند. بدین ترتیب با از دست رفتن قهرمانی، باید به مصاف بلاروس در رده‌بندی می‌رفتند.

ساحلی بازان ایران از ساعت 17:30 یکشنبه 6 اسفند ماه در ورزشگاه دی‌3 امارات مقابل تیم ملی بلاروس قرار گرفتند و خیلی زود از حریف پیش افتادند.

حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل بلاروس را تشکیل دادند.

در شرایطی که تنها یک دقیقه و 10 ثانیه از بازی گذشته بود، پاس حمید بهزادپور را امیرحسین اکبری با بلند کردن توپ از روی زمین و یک قیچی برگردان استثنایی از وسط زمین تبدیل به گل کرد. کمتر از دو دقیقه‌ی بعد صحنه گل مجددا تکرار شد و این بار بهزادپور که از دروازه جلو آمده بود، با پاس بلند توپ، موحد محمدپور را صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز با قیچی برگردان فوق‌العاده دروازه بلاروس را برای دومین بار باز کند.

وقت دوم

وقت دوم

وقت اول بازی با برتری دو بر صفر سفیدپوشان کشورمان پایان یافت. در حالی که حدود یک دقیقه از شروع وقت دوم سپری شده بود، پاس اشتباه گلر بلاروس را محمد محمدپور با ضربه سر به محمد مرادی رساند تا این بازیکن با قیچی برگردان استثنایی گل سوم را بزند.

ثانیه‌هایی بعد بازهم حمید بهزادپور در نقش سازنده گل ظاهر شد. این بار او سومین پاس گلش را برای رضا امیری فرستاد را این بازیکن مثل سه گلِ قبلی، با قیچی برگردان، گل چهارم را به ثمر برساند.

در 4 دقیقه و 53 ثانیه به پایان وقت دوم، محمد معصومی‌زاده این بار از روی ضربه ایستگاهی از وسط زمین، با شوت محکم و پرقدرت گلزنی کند.

وقت سوم

اشتباه مجدد بازیکنان بلاروس در فاصله سه دقیقه مانده به پایان موجب شد تا محمدعلی مختاری ششمین گل را در موقعیت تک به تک از روی ضدحمله به ثمر رساند.

ثانیه‌هایی بعد، بلاروس صاحب یک موقعیت عالی با ضربه ایستگاهی از فاصله نزدیک با دروازه ایران شد. میکیتا چایکوسکی توانست گل اول و تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

این نتیجه تا پایان مسابقه حفظ شد و شاگردان نادری به مقام سوم در جام جهانی 2024 امارات دست یافتند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از این فقط یک مقام سومی در تاریخ جام‌های جهانی در سال 2017 داشت. با این پیروزی، دومین مقام سومی فوتبال ساحلی به نام ایران ثبت شد.

Pooria
26 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *