تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر استقلال، پرسپولیس و سپاهان هرکدام با دو نماینده بهترین عملکردرودر تیم منتخب هفته لیگ داشتند مثل هفته گذشته.

رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر به پایان رسید با به پایان رسیدن این رقابت ها سپاهان توانست یک پیروزی مهمی را در زمین فولاد خوزستان به دست بیاورد. این عملکرد و تثبیت صدرنشینی شان، دو بازیکن این تیم را به تیم منتخب رساند.

استقلال هم توانست با نمایشی برتر به نفت مسجدسلیمان یک برد پر گل دیگر که آنها را در رتبه سوم نگه داشت در جمع این 11 نفر دو بازیکن دارد.

پرسپولیس هم در مقابل صنعت نفت با دریافت گل زود هنگام به  بازی برگشت و دو گل زد که هم امتیاز با سپاهان صدرنشین بماند و این برد مهم دو بازیکن سرخ پوش این تیم را به تیم منتخب رساند.

شاگردان سید مهدی رحمتی با عملکردی خیلی خوب از مس رفسنجان که یک امتیاز با یکدیگر بودند. 3 امتیاز حساس گرفت، تا یک مهاجم در تیم منتخب و یک مدافع داشته باشد.

تراکتور روزی که نزدیک بود به تساوی خارج از خانه مقابل هوادار ها برسد. در دومین مسابقه پیاپی در لحظات پایانی گل زد و به جایگاه ارزشمندی رسیدتا مانند چهار تیم برنده در جمع برترین ها دو بازیکن داشته باشد.

و ملوان یک بازیکن منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر را به  اختصاص داد که اسامی این 11 نفر به همراه عملکردشان در زیر مشاهده می کنید.

یازیکنان تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

دروازه بان

محمدرضا اخباری تراکتور

درخشش پیام نیازمند در مقابل فولاد نقش مهمی در برد سپاهان داشت،

ولی محمدرضا اخباری در جریان دیدار با هوادار بیشتر به چشم آمد. دروازه بان تراکتور توانست در بازی حساس تیم خود مقابل هوادار نقش قابل توجهی در پیروزی ایجاد کند. او در این مسابقه علاوه بر عملکرد مطمئن و خرج های خوب دو سیو نجات بخش را داشت. که اگر آن توپ ها گل می شد شاید تراکتور قادر به کسب 3 امتیاز نمی شد.

اخباری با نمایش مطلوب نهمین کلین شیت فصل را به نام خودش زد و به روال موفقیت آمیز خودش ادامه داد.

محمدرضا اخباری بهترین دروازه بان هفته نوزدهم لیگ برتر ایران
محمدرضا اخباری بهترین دروازه بان هفته نوزدهم لیگ برتر ایران

مدافعان

نیلسون جونیور (سپاهان)

هنگامی که  در دوازده هفته ابتدایی یکی دو بازی در میان ترکیب تیمش قرار می‌گرفتکمترین کسی پیش‌بینی می‌کرد از بین او و داسیلویرا، بازیکن برزیلی بلندقامت در ادامه فصل در ترکیب اصلی فیکس شود و داولیویرا راهی کشور خود شود؛ ولی این اتفاق رخ داد و نیلسون کنار دانشگر یک زوج قابل اطمینان تشکیل داد. تازه وارد بودن یزدانی و  غیبت دانشگر  فشار اصلی بازی دیروز را روی نیلسون گذاشت، اما این مدافع برزیلی به خوبی توانست از پس وظایف پیش رو برآید و کمتر جنگ یک در برابر یکی را از دست اوج کار نیلسون درآوردن توپ از خط دروازه در یک دقیقه فوق العاده حساس  فولاد آرنا بود با شیرجه تماشایی خودش سه امتیاز  ارزشمند اهواز از سپاهان را نجات داد تا به ترکیب تیم منتخب هفته شود.

نیلسون جونیور مدافع تیم سپاهان و بهترین مداقع وسط هفته ن.زدهم لیگ برتر
نیلسون جونیور مدافع تیم سپاهان و بهترین مداقع وسط هفته ن.زدهم لیگ برتر

سید محمد احسان حسینی (آلومینیوم)

او برخلاف همیشه که در بازی به عنوان  مدافع یا وینگ‌بک چپ آلومینیوم بازی می‌کرد، در دیدار اخیرش با تصمیم سید مهدی رحمتی در قلب خط دفاعی که پست تخصصی‌اش است، در مقابل مس رفسنجان به کار گرفته شد. و او  توانست به بهترین نحو این بازی را پشت سر بگذارد. احسان حسینی با تجربه بازی در شهر خودرو و پرسپولیس به آلومینیوم آمد، در مقابل با مس رفسنجان یک نمایش کم‌نقص نشان داد و بارها با دفع توپ، برتری در نبردهای هوایی، موفقیت در دوئل‌های تن به تن و قطع توپ مانع از موفقیت مسی‌ها شد.

حسینی بازیکن گلگهر سیرجان بهترین بازیکن هفته نوزدهم
حسینی بازیکن گلگهر سیرجان بهترین بازیکن هفته نوزدهم

میلاد زکی پور سپاهان

یک بازی تاثیرگذار در ترکیب سپاهان که حضورش در خط دفاعی مثل همیشه تاثیرگذار است کاری کرد تا بدون گل خورده دیدار حساس را مقابل فولاد خوزستان پشت سر بگذارند. میلاد زکی‌پور روز سختی در برابر بازیکنان تکنیکی و سرعتی فولاد داشتاما عملکردش طوری بود که از سمتش حمله خطرناکی صورت نگرفت و بارها با زدن تکل و برتری در رقابت‌های تن به تن این اجازه را  نداد که  شاگردان نکونام کاری را از پیش ببرند. ویژه‌ترین حرکت زکی‌پور در برابر فولاد باعث گرفتن ژست قهرمانی برای او شد. زکی پور جزو تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر شد. ارسال خطرناکش بود که با دفع اشتباه محمد نژادمهدی به تور چسبید و سه امتیاز برای طلایی پوشان کسب کرد.

میلاد زکی پور بهترین مدافع کناری هفته نوزهم لیگ برتر
میلاد زکی پور بهترین مدافع کناری هفته نوزهم لیگ برتر

هافبک دفاعی

سینا اسدبیگی (پرسپولیس)

هافبک دفاعی پرسپولیس سینا اسدبیگی که به جای کمال کامیابی‌نیا بازی می‌کرد، عملکرد بسیار درخشانی در بازی با صنعت نفت را داشت. که نقش پر رنگی را در کنترل ریتم سرخ پوشان ایفا کرد. تا بتواند برای دومین بار به تیم  هفته در این فصل برسد. اسدبیگی در دقایق پیش می‌توانست نام خودش را به عنوان گلزن مطرح کند، ولی شوت زیبایش که  به تیرک افقی دروازه خورده بود و روی خط دروازه فرود آمد تا با بدشانسی بزرگ، نام او در کنار گلزنان قرار نگیرد. و اسدبیگی به بهترین نحو وظایف خود را انجام داد به عنوان هافبک دفاعی تا یکی از بهترین بازیکنان هفته لیگ برتر و پرسپولیس ایران لقب بگیرد.

سینا اسد بیگی بهترین هافبک تدافعی هفته 19 لیگ برتر
سینا اسد بیگی بهترین هافبک تدافعی هفته 19 لیگ برتر

هافبک‌های میانی

آرش رضاوند (استقلال)

آرش رضاوندی هافبکی که زیر نظر ساپینتو احیا شده بود. او با یک ضربه دیدگی بغل پا  اولین گل استقلال را در همان پنجمین دقیق به ارمغان رساند تا از روی تیمش فشار را بردارد. تا آبی‌ها در ادامه بازی با خیال راحت‌ به بازی ادامه دهند. رضاوند که هفته قبل در برابر مس کرمان پاس گل داده بود، او این هفته نیز این کار را تکرار کرد و یک پاس دیدنی را  به قایدی نشان داد. تا او اختلاف را به عدد 2 برساند.رضاوند با آمادگی بالایی که داشت در هفته های اخیر خیال هواداران از بابت حضور یک بازیکن مطمئن و راحت کرده بود در خط میانی، و هر از گاهی رضاوند در مرکز میدان درخشان ظاهر می شد استقلال را نیز موفق عمل کرده است.

آرش رضاوند بهترین هافبک هفته 19 لیگ برتر ایران
آرش رضاوند بهترین هافبک هفته 19 لیگ برتر ایران

گوستاوو واگنین (تراکتور)

هافبک هجومی برزیلی تراکتور عملکرد خوبی در جریان بازی با هوادار داشت. او با دوندگی زیاد خود و تحرک بالایش بارها خط دفاعی حریف را آزار کرد. واگنین که خود را عالی در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد. در بازی با هوادار هم چند فرصت ایده آل روی پاس های آلوز و سایر بازیکنان به دست آورد که در نهایت در ثانیه‌های پایانی گل ۳ امتیازی را وارد دروازه حریف کرد. گوستاوو یکی از خوب های تراکتور بود  به عنوان یک هافبک سرعتی و تکنیکی و برای تیم منتخب هفته گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

گوستاوو بهترین بازیکن بازیساز هفته 19 لیگ برتر ایران
گوستاوو بهترین بازیکن بازیساز هفته 19 لیگ برتر ایران

وینگرها

مهدی قائدی (استقلال)

و همچنان روزهای خوب و خوش  مهاجم بوشهری ادامه دارد. پس از درخشش او در اولین دیدار با پیراهن استقلال، قایدی که  روزهای کم‌فروغی را پشت سر میگذارد. تا بالاخره در دیدار با تراکتور موتور او روشن شد و ۲ پنالتی برای تیمش دریافت کردو سپس در مقابل مس کرمان و ملوان نیز خوش درخشید و این عملکرد را مقابل نفت مسجد سلیمان تکرار کرد. دقایقی پیش که استقلال تحت فشار بود، قائدی به ثمر رساندن گل دوم تیمش خیال آبی پوشان را از بابت پیروزی راحت کرد. و در ادامه نیز بریس کرد و بازی را سه بر صفر کرد. قائدی می‌توانست اولین هت تریک خود با لباس استقلال را به ثبت برساند. اما مجد کرمانشاهی پنالتی او را در ثانیه های پایانی مهار کرد و گرفت  اما این مسئله نیز باعث از بین رفتن  درخشش قائدی در دیدار با نفت نشد.

مهدی قایدی بهترین بازیکن هفته نوزدهم لیگ برتر ایران
مهدی قایدی بهترین بازیکن هفته نوزدهم لیگ برتر ایران

هانسل زاپاتا (آلومینیوم)

رحمتی روی درخشش هانسل زاپاتا حساب ویژه‌ای باز کرده بود، او جزو تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر قرار گرفت. اما این بازیکن در دیدارهای اول فصل نتوانست بود.  آنطور که باید نشان دهد خودش را  اما در هفته‌های اخیر به ویژه دور برگشت عملکردش همراه با نتیجه‌گیری ها اراکی‌ها همراه شده است. مرد اول آلومینیوم هانسل زاپاتا در بحث حساسی با مس رفسنجان بود. بازیکنی که با فرار تماشایی آش  پشت مدافعان نارنجی‌پوش و یک پاس در عرض تماشایی به فضای خالی، آزادی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او بتواند گل اول را بزند و در نیمه دوم هم با استفاده از دو اشتباه پی در پی اش  در خط دفاعی مس و یک سر توپ تماشایی و شوت روی پا، توپ را به یک منطقه غیرقابل مهار کردن فرستاد تا ستاره تیمش با یک پاس و یک گل گل شود.

هانسل زاپاتا بهترین وینگر هفته نوزدهم لیگ برتر ایران
هانسل زاپاتا بهترین وینگر هفته نوزدهم لیگ برتر ایران

مهاجمان

سهیل فداکار (ملوان انزلی)

نتایج موفقیت‌آمیز ملوان در دیدارهای اخیر احتمال داشت در هفته نوزدهم مقابل ذوب‌آهن به پایان برسد و همراه با شکست شود. اما سهیل فداکار با یک ضربه سر تماشایی تیمش را از باخت نجات داد و کاری کرد دست پُر به انزلی برگردندو این بازیکن جزو تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر قرار دارد. فداکار که جزء مهره‌های موثر هفته‌های گذشته تیمش بوده و در گل‌های ملوان نقش داشته.برابر ذوب‌آهن هم ارسال صادق بارانی از جناح راست را با جای‌گیری مناسب و ضربه سرش تبدیل به گل کرد تا بازی خوبش با دوندگی زیاد و موقعیت‌سازی در خط حمله تیمش همراه با نتیجه باشد.

فداکار بهترین مهاجم کاذب هفته 19 لیگ برتر ایران
فداکار بهترین مهاجم کاذب هفته 19 لیگ برتر ایران

شیخ دیاباته (پرسپولیس)

بعداز دو هفته شکست و ناکامی و یک تساوی از صدرنشینی که پایین آورده بود پرسپولیس را، و شاگردان یحیی گل‌محمدی فقط نیاز به کسب سه امتیاز دارند. در زمین صنعت نفت تا در کورس رقابت با سپاهان همچنان بمانند، که این اتفاق را شیخ دیاباته برای آنها رقم زد. مهاجم سرخ پوش و بلند قامت  در نیمه اول روی یک توپ برگشتی از روی خط، با ضربه سر باعث شد کار به تساوی بکشد. و او در نیمه دوم با یک شوت سر ضرب و فنی اش گل دوم را زد و برتری تیم خود را به ثمر رساند. و بهترین نمایش خود را برای پرسپولیس به ارمغان گذاشت.

شیخ دیاباته بهترین مهاجم هفته 19 لیگ برتر ایران
شیخ دیاباته بهترین مهاجم هفته 19 لیگ برتر ایران

2 دیدگاه در “تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *