تیم یوونتوس 15 امتیاز از دست داد

تیم یوونتوس با محرومیت 30 ماهه فابیو پاراتیچی از فوتبال ایتالیا، 15 امتیاز از دست داد و به رده ی دهم سقوط کرد.

تیم یوونتوس و تخلف مالی مجدد

فابیو پاراتیچی، مدیر نقل و انتقالات تاتنهام به دلیل دست داشتن در حسابداری دروغین یوونتوس، 30 ماه از حضور در فوتبال ایتالیا محروم شد. یوونتوس 15 امتیاز در سری آ را به دلیل بی نظمی های مالی ادعایی از دست داد

یوونتوس به دلیل تخلفات مالی و حسابداری دروغین 15 امتیاز از سری آ کسر شده است، در حالی که فابیو پاراتیچی، مدیر نقل و انتقالات تاتنهام به دلیل دخالتش 30 ماه از حضور در فوتبال ایتالیا محروم شده است.

محرومیت دو سال و نیم پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق یووه، که اکنون مدیر فوتبال تاتنهام است، شامل درخواست تمدید برای پوشش فعالیت های یوفا و فیفا می شود.

اسکای اسپورت نیوز با تاتنهام تماس گرفته تا در مورد تحریمی که علیه پاراتیچی اعمال شده اظهار نظر کند. هیچ تضمینی وجود ندارد که او در زمان حضور در تاتنهام مرتکب تخلفی شده باشد.

تصمیم فدراسیون ملی فوتبال ایتالیا (FIGC) به این معنی است که یوونتوس از رده سوم به رتبه دهم جدول سری آ، خارج از مکان های رقابت های اروپایی سقوط خواهد کرد.

جدول کنونی سری آ
جدول کنونی سری آ

درخواست تجدید نظر تیم یوونتوس

تیم یوونتوس جمعه شب اعلام کرد که منتظر دلایل کتبی تحریم ها است اما درخواست تجدیدنظر خواهد داد.

تصمیم فدراسیون ملی فوتبال ایتالیا (FIGC) به این معنی است که یوونتوس از رده سوم به رتبه دهم جدول سری آ، خارج از مکان های رقابت های اروپایی سقوط خواهد کرد.

وکلای آنها همچنین اظهار داشتند که “به وضوح رفتار نابرابر” در مقایسه با سایر باشگاه‌ها وجود داشته است. در حالی که سمپدوریا، پرو ورچلی، جنوا، پارما، پیزا، امپولی، نوارا و پسکارا همگی تبرئه شدند. آنها می گویند که “منتظر مطالعه دقیق دلایل مکتوب” این حکم هستند.

دادگاه همچنین حکم داد که آندره آ آنیلی، رئیس سابق یوونتوس، به مدت 24 ماه از تصدی پست در فوتبال ایتالیا محروم خواهد شد.

پاول ندود، معاون سابق رئیس جمهور، هشت ماه محروم شده است. در حالی که مائوریتزیو آریوابنه، مدیر اجرایی سابق، نیز با محرومیت مواجه شده است.

تیم یوونتوس تخلفات خود را رد کرده و گفته است که حسابداری آنها مطابق با استانداردهای صنعت است.

دادستان ها قبلاً کسر 9 امتیاز را به خاطر این رسوایی توصیه کرده بودند که در آن باشگاه ادعا می شد که به دروغ ارزش بازیکنان را افزایش داده و ضررها را با تقلب نشان داده است.

جزیمه ی تیم یوونتوس به دلیل فساد مالی
جزیمه ی تیم یوونتوس به دلیل فساد مالی

حمایت بازیکنان حال حاضر و سابق

مقامات درگیر از جمله پاراتیچی همچنین قصد دارند به CONI (کمیته المپیک ایتالیا) اعتراض کنند.

CONI قدرت تصمیم گیری در مورد درست یا نادرستی تصمیم را دارد و نمی تواند هیچ یک از تحریم ها را کاهش یا تغییر دهد.

چندین بازیکن یوونتوس در اینستاگرام پیام‌های حمایتی برای این باشگاه منتشر کردند. در حالی که لئوناردو بونوچی عکس دسته‌جمعی از تیم در آغوش گرفته در توییتر منتشر کرد و گفت: “ما با شما هستیم. امروز تیم بودن مهم‌تر است. در مسیر ما به جلو بروید. “

این احکام پس از استعفای کل هیئت مدیره یووه، از جمله آنیلی، در ماه نوامبر صادر شد.

استعفای دسته جمعی پس از آن صورت گرفت که صورت های مالی یووه در سال گذشته توسط دادستان ها و تنظیم کننده بازار ایتالیا Consob به اتهام حسابداری نادرست و دستکاری بازار مورد بررسی قرار گرفت.

علاوه بر این، یووه برای فصل گذشته ضرر سالانه 220 میلیون پوندی را منتشر کرد که رکورد شکستن مبلغی در تاریخ باشگاه است.

بازی بعدی یووه در لیگ یکشنبه در خانه آتالانتا است.

Pooria
22 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *