ثبات در نیمکت تیم های لیگ برتری

ثبات در نیمکت تیم های لیگ برتری ، تیم های لیگ برتر فوتبال ایران روزهای سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند. برخی تیم ها در ثبات کامل نبودند و همیشه شاهد روزهای پر تنش و ریزش بر روی نیمکت باشگاه ها بوده ایم. در این مطلب از سایت ورزشی به بررسی ثبات تیم های لیگ برتری می پردازیم و در ادامه با ما همراه باشید.

عدم ثبات کامل در نیمکت تیم های لیگ برتری

در فصل قبل ثبات زیادی در لیگ برتر وجود نداشت و حدود 35 سرمربی در یک فصل لیگ برتر استفاده شد. معمولا در بقیه فصل ها نیز زمانی که بازی های به بیستم تا بیست و پنجم می رسد. نصف تیم های لیگ برتر سرمربی خود را عوض می کردند و امسال بهتر از بقیه سال ها بوده است. تیم های لیگ برتری به یک ثبات کامل تر از فصل های قبل رسیده اند.

 

لیگ برتر بیست و دوم با ثابت ترین لیگ در نیمکت تیم ها

در لیگ 22 ایران فقط سه تا تیم مربی های خود را تغییر داده اند. بقیه تیم ها با همان سرمربی های فصل قبل بازی ها را شروع کردند. تیم ها حالا به یک ثابت مناسبی رسیدند. دو تیم نفتی لیگ برتری در مسال دوبار سرمربی عوض کردند و تراکتور نیز یکبار اینکار را انجام داد. بقیه تیم ها از یک ثبات مناسبی برخوردار بودند.

برخی سرمربی های لیگ برتر ایران هنوز پاهای خود را بر روی نیمکت محکم نکرده اند. آنها عملکرد ضعیفی داشتند و حتی امکان اخراج آنها وجود دارد. بنابراین تلاش می کنند تا در رقابت های امسال بهتر ظاهر شوند. امسال رقابت ها بسیار جذاب شد.

تیم های استقلال و پرسپولیس و سپاهان برای قهرمان شدن می جنگند و هرکدام به دنبال نقاط قوت جدیدی می باشند.برخی مدیران زورشان به تغییرات در تیم و نیمکت نرسیده است.

ثبات در فوتبال همیشه از اهمیت زیادی برخوردار است، معمولا سرمربی ها در تیم های بزرگ اروپایی سالها باقی می مانند تا به آن درجه مناسب برسند و هرچه قدر بیشتر حضور داشته باشند بهتر می توانند تیم را بشناسند و کنترل خوبی بر روی آنها داشته باشند.

mohamadnd
16 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *