دور چهارم جام حذفی: لیورپول

دور چهارم جام حذفی یکشنبه شامل سفر لیورپول به برایتون، غیر لیگ راکسم میزبان مسابقات قهرمانی شفیلد یونایتد و لیگ دو استیونیج به چمپیونشیپ استوک است.

قرمزها به صحنه شکست کابوس باز می گردند

لیورپول در اوایل این ماه با نتیجه 3-0 مقابل برایتون شکست خورد و در مرحله چهارم جام حذفی به آمکس بازگشت.
لیورپول در اوایل این ماه با نتیجه 3-0 مقابل برایتون شکست خورد و در مرحله چهارم جام حذفی به آمکس بازگشت.

یورگن کلوپ باخت 3-0 لیورپول مقابل برایتون در لیگ برتر در ژانویه را بدترین شکست دوران مربیگری خود نامید، که اگر در نظر بگیرید که 22 سال و 1000 بازی را در بر می گیرد، کاملاً بیانیه ای است.

با این حال، در آن روز فروتنی قرمزها در سواحل جنوبی به حدی بود که کمتر کسی واقعاً می‌توانست با این ارزیابی آلمانی که روز یکشنبه برای مسابقه مدیریتی شماره 10001 طرف خود را به آمکس برمی‌گرداند و فرصتی برای انتقام‌گیری سریع، استدلال کند.

لیورپول در بازی تکراری دور سوم خود با نتیجه 1-0 وولوز را شکست داد تا سفر برگشت یکشنبه وقت ناهار را به برایتون ترتیب دهد، با این حال، کلوپ مشتاق است از استفاده از کلمه R در جمع بندی اجتناب کند.

کاری که نباید سخت باشد، اگرچه کلوپ و شرکت باید این بار بیشتر از بازی بهتر انجام دهند تا در برابر تیمی که در بازی‌های اخیر مشکلات زیادی را برای آنها به ثمر رسانده است و در هر بازی سه بار گلزنی کرده است، نتیجه بگیرند. دو برخورد

لیورپول به‌عنوان دارندگان این رقابت‌ها و با این رقابت، انگیزه بیشتری برای کسب اطمینان از دیدار آخر هفته از سواحل جنوبی در این فصل خواهد داشت، نه فراموش کردن.

ریچارد مورگان

پسران بورو شکوه بیشتری از جام می خواهند

استیو ایوانز، رئیس استیونیج
استیو ایوانز، رئیس استیونیج

استیو ایوانز، رئیس استیونیج، ناراحتی باورنکردنی آنها در دور سوم استون ویلا را به عنوان یک پیروزی برای “گفتن به نوه ها” توصیف کرد – و روی بازیکنانش که “قلبی به اندازه بیگ بن” دارند، برای ارائه دوباره در استوک حساب خواهد کرد.

امیدهای صعود به لیگ دو، ویلا را با یک دور برگشت شگفت‌انگیز با دو گل در سه دقیقه شگفت‌زده کردند و یک شکست کلاسیک در جام حذفی ایجاد کردند.

کلید ناراحتی آنها در ویلا پارک استفاده آنها از تعویض ها برای اتخاذ رویکرد هجومی تر در اواخر بازی بود. مهمتر از همه، آنها پس از یک عملکرد دفاعی عالی، همچنان در فاصله نزدیک میزبان بودند.

ایوانز گفت: “برنامه تمام هفته این بود که مطمئن شویم در دقیقه 75 در بازی هستیم.” سپس او برندگان مسابقه را از روی نیمکت رها کرد.

پاهای تازه دین کمپبل، پنالتی لئاندر دندونکر را به ارمغان آورد. که منجر به اخراج مرد ویلا نیز شد، قبل از اینکه جیمی رید فرعی ضربه نقطه را بفرستد. سپس کمپبل برنده نامحتمل را زد تا استیونیج را در رویاهای خود نگه دارد.

استوک که در نیمه های انتهایی چمپیونشیپ به سر می برد. نباید حریف خود در لیگ پایین تر را دست کم بگیرد، که قصد دارند روز رویایی خود را در ویلا تکرار کنند.

دیوید ریچاردسون

آیا داستان های هالیوود بیشتری برای رکسام وجود دارد؟

رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در فوریه 2021 مالکان مشترک راکسام شدند.
رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در فوریه 2021 مالکان مشترک راکسام شدند.

اگر رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، ستاره‌های نقره‌ای، فیلمنامه‌ای را برای سفر دور سوم راکسام به کاونتری می‌نوشتند. احتمالاً گل‌ها، پنالتی‌ها، کارت‌های قرمز فراوان و پایانی افسانه‌ای برای بازدیدکنندگان غیر لیگ وجود داشت.

گاهی اوقات، واقعیت مطابق با داستان است. آن برد 4-3 در CBS Arena به رهبران لیگ ملی این فرصت را داد. که همه این کارها را دوباره در برابر تیم شفیلد یونایتد انجام دهند. که به سختی 18 ماه از زمانی که خودشان یک تیم لیگ برتری بودند، از زمین مسابقه دیدن کردند.

فیل در اتاق و انتقاد منصفانه از موقعیت راکسام به عنوان مینوهای دائمی در این مرحله این است. که کاملاً به لطف پول رینولدز و مک الهنی است که آنها برای اولین بار از سال 2000 به دور چهارم رسیده اند.

اما با این وجود، آنها مجبور شده اند در محدوده ای عمل کنند. مهاجم ستاره پل مولین از کمبریج به لیگ ملی اغوا شد – اما این از لیگ دو بود، یک افت یک دسته. شکست پشت سر هم تیم های چمپیونشیپ همچنان یک دستاورد خواهد بود.

چرا که نه؟ اژدهای سرخ هر 16 بازی خانگی خود را در این فصل بردند، آخرین طعم شکست در ولز شمالی در پلی آف فصل گذشته. برای آخرین تیم غیر لیگ باقی مانده در مسابقات این فصل، ممکن است داستان هالیوود دیگری برای گفتن وجود داشته باشد.

ران واکر

قرعه کشی دور پنجم جام حذفی کی برگزار می شود؟

قرعه کشی دور پنجم در روز دوشنبه 30 ژانویه به صورت زنده از ساعت 19:00 به وقت گرینویچ در برنامه The One Show انجام می شود.

فینال جام حذفی در 3 ژوئن در ومبلی برگزار می شود، شش روز پس از پایان فصل لیگ برتر و یک هفته قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا در 10 ژوئن در استانبول.

Pooria
29 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *