جانشین تونی کروس از منچسترسیتی می‌آید

رودری با ترک کروس الان مورد توجه رئال مادرید است. آیا جانشین تونی کروس از منچسترسیتی می‌آید؟ آیا سیتی با این انتقال موافقت می‌کند؟

خلاصه خبر

هافبک یکی از مهم‌ترین بازیکنان منچسترسیتی است.

جاشوا کیمیچ همچنین در گفتگو با بایرن مونیخ به پایان قرارداد خود پرداخت.

جانشین تونی کروس از منچسترسیتی می‌آید

به گزارش ورزشی، با توجه به اینکه تونی کروس قصد دارد تابستان امسال بازنشسته شود، رئال مادرید یک چشم به رودری هافبک منچسترسیتی دارد. آنها می‌خواهند هرچه سریع‌تر جای هافبک آلمانی خود را پر کنند.

روز سه‌شنبه، کروس تصمیم خود را برای آویختن کفش‌های خود پس از رقابت‌های آلمان در یورو 2024 اعلام کرد. این پایان یک دهه حضور در لوس بلانکوس است. جدایی او بدون شک در برنابئو احساس خواهد شد. از این رو هیئت مدیره مادرید باید سریعا برای یافتن جایگزینی اقدام کند.

کروس سال‌ها در خط میانی مادرید نقش‌آفرینی کرده‌است. او با دید، پاس‌های دقیق و هوش تاکتیکی خود بازی را می‌چرخاند. هر جایگزینی بالقوه نه تنها باید با توانایی‌های کروس مطابقت داشته باشد، بلکه باید به طور یکپارچه با خواسته‌های سبک بازی مادرید و انتظارات بالای هواداران باشگاه سازگار شود.

به گزارش AS ، هدف رویایی مادریدی‌ها رودری است، اما رئال می‌داند که این بازیکن 27 ساله یک هدف تقریبا غیرممکن است.

رودری با قراردادی سه سال دیگر در سیتی غیرقابل فروش است. مادرید به خوبی می‌داند که برای تابستان امسال به هدف دیگری نیاز خواهد داشت.

آلمانی، جای آلمانی؟

آلمانی، جای آلمانی؟

در نتیجه، که مقامات مادرید به دنبال جاشوا کیمیچ از بایرن مونیخ هستند . این بازیکن 29 ساله وارد 12 ماه پایانی قراردادش می‌شود. او اکنون به یک چندراهی بزرگ در حرفه خود رسیده‌است.

علیرغم انقضای قرارداد او، انتظار می‌رود بایرن برای جدایی از کیمیچ بیش از 60 میلیون یورو بخواهد. پولی که مادریدی ها قاطعانه متقابلاً نمی پردازند.

اگر بایرن از کاهش قیمت درخواستی خود امتناع کند. شاید مادرید به سراغ او برد. تا این بازیکن آلمانی را تشویق کند که قراردادش را به پایان برساند. تابستان آینده انتقال رایگان به سانتیاگو برنابئو را امضا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *