جاوی گوئرا کیست؟ بارسلونا به دنبال یک گاوی جدید

بارسلونا به دنبال یک گاوی جدید است. این باشگاه در حال حاضر یک هدف دارد: جاوی گوئرا کیست؟

خلاصه خبر

به گزارش ورزشی، بارسلونا فعلا از جذب گیدو رودریگز خودداری می‌کند. آن‌ها توجهات را به بازیکن والنسیا معطوف می‌کند. هدف اصلی بارسلونا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی آتی که کمتر از یک ماه دیگر آغاز می شود، تقویت جایگاه هافبک مرکزی است.

جاوی گوئرا کیست؟

سلسله مراتب بارسلونا نام های مختلفی را در این لیست دارد. اما هنوز تصمیمی گرفته نشده‌است. بازیکنان زیادی با ویژگی‌های مختلف و هزینه‌های متفاوت وجود دارند، و تا زمانی که بودجه موجود مشخص نشود، کار کمی می‌توان انجام داد. فعلا باشگاه باید منتظر بماند.

سلسله مراتب بارسلونا به دنبال بازیکنی شبیه به گاوی است. یک بازیکن میانی که قدرت و استعداد دفاعی را در اولویت قرار می‌دهد. فلیک قصد دارد بیشتر مسابقات خود را با دو پیوت در مرکز زمین بازی کند.

این تیم شامل بازیکنانی مانند فرنکی دی یونگ و کریستنسن می‎شود. همچنین انتظار نمی‌رود اوریول رومئو بماند. علاوه بر این، گاوی در حال حاضر مصدوم است.

اهمیت گاوی

یکی از دلایل خواستن بازیکنی شبیه به جوان فارغ التحصیل آکادمی این است که روند بهبودی گاوی تا مدتی دیگر حل نمی‌شود.

اگرچه بهبودی او طبق برنامه پیش می‌رود. انتظار می رود فصل را با این تیم آغاز کند، اما پس از چنین مصدومیت شدید و مدت طولانی کم تحرکی، طبیعی است که چندین ماه طول بکشد تا او به سطح قبلی خود بازگردد.

بنابراین، باشگاه بازیکنی می خواهد که بتواند به خط هافبک قدرت بدهد. غیبت گاوی بیش از آنچه در ابتدا پیش‌بینی می‌شد، قابل توجه بود.

این تیم در طول فصل بسیاری دلتنگ او بوده‌است. این یکی از دلایل اصلی عدم کسب عنوانی در سال جاری بوده‌است.

مورد علاقه بارسلونا

مورد علاقه بارسلونا

یکی از اهداف روی میز جاوی گوئرا است. بارسلونا مدتی است که این بازیکن را دنبال می‌کند. او می تواند یکی از تقویت‌کننده‌های این تیم برای فصل آینده باشد. مدیران بارسلونا گوئرا را دوست دارند. همچنین او متناسب با نیازهای تیم است.

با این حال، مشکل، مثل همیشه، محدودیت‌های فعلی «بازی جوانمردانه» است که باشگاه را از انجام هرگونه حرکت نقل و انتقالی باز می‌دارد.

گوئرا بازیکنی است که در صورت وجود پول برای این انتقال که حدود 20 تا 25 میلیون یورو هزینه دارد، آنها را دنبال خواهند کرد. ناپولی نیز تیم دیگری است که به دنبال این بازیکن است.

گزینه گیدو رودریگز

به همه این دلایل، گزینه گیدو رودریگز در حال حاضر متوقف شده‌است. بازیکن بتیس نیز مورد علاقه بارسلونا است. او به صورت رایگان می‌آید. اما باشگاه باید فضای سقف دستمزد را رعایت کند. این تیم نمی‌تواند به راحتی سراغ هر بازیکن آزادی برود.

گویدو بیشتر شبیه کریستنسن است که مطمئناً در تیم خواهد ماند، بنابراین فعلاً باشگاه باید منتظر بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *