جایگزین‌های احتمالی تن‌هاگ در منچستریونایتد

شیاطین سرخ «لیست نهایی چهار نفره» مربی بعدی را تنظیم کرده‌است. جایگزین‌های احتمالی تن‌هاگ در منچستریونایتد مشخص شده‌اند.

خلاصه خبر

اریک تن هاگ در آستانه فینال جام حذفی تحت فشار شدید قرار گرفت

گزارش ها حاکی از آن است که منچستریونایتد تصمیم به اخراج سرمربی خود گرفته‌است.

چهار نامزد در حال بررسی به عنوان جایگزین هستند.

جایگزین‌های احتمالی تن‌هاگ در منچستریونایتد

به گزارش وب سایت ورزشی، منچستریونایتد لیستی متشکل از چهار نامزد را تهیه کرده است. زیرا در تابستان امسال قصد جدایی از سرمربی تیم اریک تن هاگ را دارند.

عملکرد ناامیدکننده و پایین‌ترین امتیاز یونایتد در تاریخ لیگ برتر، موقعیت تن هاگ را تحت فشار شدیدی قرار داده است. حالا با مالک جدید، سر جیم راتکلیف، در نظر دارد در اولین تابستانی که کنترلش را برعهده دارد، تغییری در تیمش ایجاد کند.

حتی گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که تصمیم برای جدایی از تن هاگ گرفته شده‌‌است. اما به گزارش تایمز یونایتد همچنان مصمم است که در حال حاضر هیچ انتخاب نهایی را انجام نداده‌است.

با این حال، در صورتی که رتکلیف و INEOS تصمیم به تغییر اوضاع بگیرند، برنامه‌هایی در حال تدوین است. چهار مدیر به عنوان رقبای اصلی برای جایگزینی تن هاگ در تابستان امسال ظاهر شده‌اند.

چه مربیانی سکان دار شیاطین سرخ خواهند بود؟

چه مربیانی سکان دار شیاطین سرخ خواهند بود؟

مائوریسیو پوچتینو اخیراً پس از جدایی غیرمنتظره از چلسی به فهرست نهایی اضافه شده‌است. او اکنون در کنار کایران مک کنا از ایپسویچ تاون، توماس فرانک از برنتفورد و توماس توخل، سرمربی در حال جدایی بایرن مونیخ مورد بررسی قرار گرفته‌است.

گاردین از توخل به عنوان پیشتاز برای این پست نام برد. سرمربی سابق چلسی علاقه زیادی به بازگشت به لیگ برتر دارد.

روند یونایتد با تصمیم چلسی برای جدایی از پوچتینو تسریع شده است. زیرا آبی‌ها اکنون در نظر دارند یک نامزد بالقوه خود را جذب کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مک کنا و فرانک هر دو از اهداف اصلی چلسی هستند.

مقامات یونایتد در حال انجام مذاکراتی با نمایندگان مختلف این هفته برای دیدار فینال جام حذفی در روز شنبه مقابل منچسترسیتی بوده‌اند. البته انتظار نمی رود این تصمیم تاثیری بر تصمیمی که در نهایت در مورد آینده تن هاگ گرفته م‌ شود، داشته باشد.

بررسی کامل فصل بعد از فینال جام حذفی برگزار خواهد شد. راتکلیف در کنار سر دیو بریلزفورد، ژان کلود بلان و جیسون ویلکاکس این روند را رهبری می‌کند.

تن هاگ مصمم است که انتظار ندارد این تابستان باشگاه را ترک کند. اما مرد هلندی در تلاش است تا مالکان جدید را متقاعد کند که او مرد مناسبی برای پیشبرد باشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *