جت 60 میلیون پوندی کریس رونالدو

جت 60 میلیون پوندی کریس رونالدو ، این ستاره پرتغالی با این جت شخصی و لوکس خودش به کشور عربستان سفر کرد تا در معارفه باشگاه النصر قرار بگیرد.

به گزارش سایت “ورزشی” کریس رونالدو بعد از مدت ها گمانه زنی در خبرگزاری های رسمی و حرف و حدیث ها به تیم النصر عربستان پیوست تا با این تیم با رقم 200 میلیون یورو در سال قرارداد امضاء کند. او که رکورد بالاترین دستمزد دریافتی تاریخ بازیکن فوتبال را شکست. با جت شخصی اش به این کشور سفر کرد. کریس به ماشین و جت شخصی علاقه زیادی دارد. حتی در این سفر اخیر خودش به عربستان نیز با جت شخصی خبرهای مختلف را به سوی خودش جلب کرد.

جت شخصی 60 میلیون پوندی رونالدو

جت شخصی کریستیانو رونالدو با مبلغ 60 میلیون پوند می باشد. تقریبا از سال 2005 نیز مورد استفاده او قرار دارد.این جت در 2018 کاملا بازسازی شد. این هواپیمای شخصی دارای سوییت vip و حمام و دوش آب است.

جت 60 میلیون پوندی کریس رونالدو
جت 60 میلیون پوندی کریس رونالدو

جت شخصی ستاره پرتغالی تیم النصر با یک اتاق خواب با تخت خواب بزرگ در کابین آن نیز سه تخت خواب تک نفره با دو تخت خواب بزرگ دیگر قرار دارد. این جت جزو گرانقیمت ترین و معروف ترین جت های شخصی دنیا است.

جت شخصی 60 میلیون پوندی رونالدو
جت شخصی 60 میلیون پوندی رونالدو

این جت از تکنولوژی ویدیو کنفرانس بهره مند است و اینترنت پرسرعت نیز در اختیار آنها قرار دارد. یعنی در واقع شما در آسمان با این جت هرکاری را می توانید انجام دهید. ظرفیت حمل بار این جت شخصی نیز 100 چمدان است.

جت شخصی کریس
جت شخصی کریس

جت 60 میلیون پوندی کریس رونالدو

رونالدو با خانواده اش با این جت به ریاض عربستان رفتند تا در مراسم معارفه باشگاه النصر شرکت نمایند.

خانه لوکس گران قیمت و مجلل به این ستاره فوتبال داده شده است. مقامات النصر برای راضی نگه داشتن کریس امتیازات مثبت زیادی به او داده اند. از جمله مبلغ سنگین قرارداد، پرواز اختصاصی برای سفر به کشورش یا مادرید و یک خانه لاکچری در ریاض می باشد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
6 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *