جدایی خمس از تراکتور؟ | درخواست مربی برای خداحافظی

پاکو خمس سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی درخواست جدایی خود را از تراکتور ارائه کرده است. آیا جدایی خمس از تراکتور قطعی است؟  خمس ساعتی پیش این موضوع را با مدیران باشگاه در میان گذاشت.

جدایی خمس از تراکتور

به گزارش وب سایت ورزشی، 48 ساعت پس از جلسه فنی پاکو خمس با هوشنگ نصیرزاده که با اعلام حمایت مدیران باشگاه تراکتور از سرمربی اسپانیایی همراه بود، اکنون ورق کاملا برگشته است.

در شرایطی که پیش از این ابتدا تصور می‌شد این باشگاه تراکتور است که برای برکناری خمس اقدام می‌کند؛ اما از شب گذشته تحولات به سمت دیگری رفته‌است. حالا خمس برای جدایی از تراکتور درخواست رسمی ارائه کرده است.

او درخواست جدایی از جمع سرخ‌پوشان را صبح امروز در جلسه اولیه با هوشنگ نصیرزاده ارائه کرد. مدیر عامل تراکتور مکرراً از او درخواست تغییر نظرش را داشت. اما اصرار خمس شرایط را برای ابقای او سخت کرده است.

هم‌اکنون خمس در تمرین تراکتور حاضر شده‌است. اما قرار است جلسه دومی ساعاتی بعد در دفتر مدیرعامل برگزار شود. جلسه‌ای که در آن سرنوشت خمس و تراکتور مشخص خواهد شد.

در این میان البته شایعات و اخبار جسته‌گریخته دیگری نیز شنیده می‌شود. اما باید منتظر اطلاعیه رسمی باشگاه تراکتور ماند. تنها پس از اطلاعیه باشگاه می‌توان به این اخبار استناد کرد.

از سویی ماندن خمس در تراکتور اهمیت بالایی برای این باشگاه دارد. چرا که جانشینی برای این مربی در حال حاضر نیست. به همین خاطر  تراکتور تصمیم جدی دارد تا خمس حداقل برای بازی نساجی با این تیم بماند. اما ممکن است حتی همه‌چیز امشب تمام شود.

در خصوص جدایی پاکو خمس مسائل زیادی در مورد غرامت سنگین این سرمربی وجود دارد. البته از سویی دیگر به نظر می‌رسد که فقط قرارداد این فصل مربی پرداخت خواهد شد.

Pooria
15 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *