جدایی واران از یونایتد؟ / آینده‎ی نامشخص واران در منچستریونایتد

آینده منچستریونایتد رافائل واران در میان فاش شدن قرارداد نامشخص است. آیا به زودی شاهد جدایی واران از یونایتد خواهیم بود یا او تمدید می‌کند؟ در این پست از ورزشی به این موضوع خواهیم پرداخت.

خلاصه

قرارداد واران در سال 2024 به پایان می‌رسد. یک سال زودتر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد.

قهرمان سابق جام جهانی با فرانسه به جدایی از منچستریونایتد در سال جدید مرتبط است.

شیاطین سرخ گزینه 12 ماهه‌ای دارند که می‌توانند راه‌اندازی کنند.

جدایی واران از یونایتد؟

قرارداد رافائل واران با منچستریونایتد در پایان این فصل و نه در تابستان 2025 همانطور که قبلاً تصور می‌شد به پایان می‌رسد.

قرارداد واران شامل یک گزینه 12 ماهه برای تمدید آن تا سال 2025 است. اما در صورت عدم تمایل باشگاه، او می‌تواند در ماه ژوئن به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

علیرغم اینکه در سال 2021 با سر و صدای زیادی رونمایی شد، آینده واران در اولدترافورد مشخص نیست، زیرا در ماه های اخیر جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده است. هری مگوایر به عنوان یک مدافع میانی پای راست ترجیح داده شده است. حتی جانی ایوانز که وارد تابستانی شده است از او جلوتر بوده است.

این ملی پوش فرانسوی 30 ساله با قراردادی به ارزش بیش از 40 میلیون پوند از رئال مادرید به این تیم پیوست. اما قرارداد جدید در این مقطع زمانی بسیار بعید به نظر می‌رسد. اینکه آیا یونایتد گزینه قرارداد فعلی او را انتخاب کند یا نه نیز مشکوک است اما باشگاه آن را رد نکرده است.

چه بازیکنانی از منچستریونایتد جدا می‌شوند؟

چه بازیکنانی از منچستریونایتد جدا می‌شوند؟

گذشته از واران، یونایتد چند بازیکن بزرگ دارد که ممکن است در سال 2024 قراردادشان تمام شود.

آنتونی مارسیال، هم تیمی بین المللی واران، یکی از بازیکنانی است که در وضعیت مشابهی قرار دارد. قرارداد او در سال 2024 به پایان می‌رسد. بعید به نظر می‌رسد که او در یونایتد ماندگار باشد.

یونایتد همچنین در حال بررسی گزینه هایی است که برای زوج دفاعی ویکتور لیندلوف و آرون وان بیساکا دارد. قرارداد هر دو بازیکن در پایان فصل نیز تمام می‌شود. یونایتد هنوز تصمیمی برای هر یک از مدافعان نگرفته است.

Pooria
15 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *