جدیدترین اخبار فوتبال آلمان را در این مطلب همراه ما نظاره گر هستید. فوتبال آلمان با حضور اسطوره ها و تیم های بزرگش همیشه مورد توجه علاقه مندان به مستطیل سبز بوده است. فوتبال آلمان همچنین با حضور تیم هایی چون بایرن مونیخ، ماینتس، هامبورگ و… همیشه اخبار جالبی برای خواندن دارد که ما در ادامه برخی از آنها را برای شما آورده . راستی! آیا می دانستید که اکنون بایرن مونیخ صدر نشین جدول لیگ حذفی آلمان است؟ از بازیکنان رکور دار این تیم چه، آیا چیزی می دانستید؟ اگر پاسخ تان منفی است پس ادامه این مطلب را از دست ندهید:

 

واکنش سر مربی بایرن مونیخ به برد تماشایی تیمش

یولیان ناگلزمان، سر مربی تیم فوتبال بایرن مونیخ، می‌گوید پیروزی برابر ماینتس شایسته تیم او و این برد از اهمیت بسیاری نیز برای آنها برخوردار بود.
به گزارش ورزشی، بایرن مونیخ به سر مربی گری ناگلزمان شب گذشته در مرحله یک هشتم جام حذفی آلمان به مصاف ماینتس رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۰ در مقابل این تیم به برتری برسد. این برد باعث شد که روند تساوی‌های متوالی بایرن بالاخره در چند هفته اخیر قطع شده و بدین ترتیب بایرنی ها بالاخره بتوانند با پیروزی مستطیل سبز را ترک کنند.
اریک ماکسیم چوپو موتینگ، جمال موسیالا، لروی سانه و آلفونسو دیویس گلزنان بایرن در بازی شب گذشته بودند. علاوه بر این ژوائو کانسلو نیز موفق شد در اولین بازی اش برای تیم بایرن مونیخ پاس گل تماشایی را به نام خودش به ثبت برساند.
ناگلزمان پس از پایان این بازی و پیروزی تیمش به خبرنگاران حاضر گفت: «من از نتیجه و سبک بازی‌ که داشتیم بسیار راضی بودم. دیدار برابر ماینتس برای هر تیمی کار دشواری است.  اما ما این بار توانستیم با توپ رو به جلو حرکت کنیم و این دقیقا همان کاری بود که در چند هفته اخیر موفق به انجامش نشده بودیم.  افزون بر این ما دفاع خوبی هم داشتیم و توانستیم دروازه مان را بسته نگه داریم که این هم موضوع بسیار مهمی است«.
سر مربی بایرن با اشاره به ارزش این برد برای تیمش بیان کرد: «ما لیاقت کسب این پیروزی را داشتیم و این برد واقعاً برای ما اهمیت بسیاری داشت. ما از ابتدای سال نتوانسته بودیم در بازی های مان پیروز شویم امل حالا شاید از این به بعد شرایط مان فرق کند.  ما می‌خواهیم در بازی روز یکشنبه برابر وولفسبورگ نیز به همین سبک بازی کنیم

هوادارن رئال: کروس بمان!

گزارش می شود که تونی کروس ممکن است در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال برای همیشه خداحافظی کند.
شنیده ها حاکی از آنن که هافبک ۳۳ ساله و آلمانی رئال مادرید که با این تیم به تمام افتخارات ممکن دست یافته است و همراه با تیم ملی آلمان نیز به قهرمانی جام جهانی رسیده است، می خواهد در پایان فصل و پس از اتمام قراردادش با رئال مادرید، از فوتبال خداحافظی کند. اما گفتنی است که این تصمیم او هنوز قطعی نیست و حالا با خواست هواداران رئال مادرید مبنی بر ماندن تونی کروس در تیم محبوب آنها، شاید عقیده تونی کروس تغییر کند.
امشب در طی دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد، هواداران رئال مادرید با فریادهای «کروس بمان» از او خواستند قراردادش را با باشگاه رئال تمدید کند و فعلا از خداحافظی منصرف شود.

رودی فولر مدیر جدید تیم ملی فوتبال ایران

فولر، ستاره سابق تیم ملی آلمان که سابقه قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا را نیز در کارنامه خود دارد، پس از حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲، مدیریت تیم ملی کشورش را به عهده گرفت و جانشین الیور بیرهوف شد که پیش از او ۱۸ سال در این پست حضور داشت.
او حالا در اظهاراتی که توسط روزنامه »کولنر اشتات آنسایگر»  از خود منتشر کرده، بیان کرده است: «با همه اتفاقات اخیر ما هنوز هم تیم خوبی داریم. اگر لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین را از این تیم جدا کنیم، هیچکس نمی ‌تواند به من بگوید که تیم ملی آرژانتین بهتر از تیم کشور ما است«.
فولر همچنین در بخشی از این مصاحبه اش از باشگاه‌های بوندسلیگا خواسته تا از تیم ملی آلمان برای آماده‌ سازی برای جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ حمایت کنند.
این مدیر تیم ملی آلمان در ادامه اظهار داشت: «تیم ملی، مهم‌ترین تیمی است که ما در کشورمان داریم.  در پی این بازیکنانی که برای هر بازی دوستانه دعوت می‌شوند باید به گونه‌ای عمل کنند که انگار در یک بازی رسمی حضور دارند».

 

شوماخر: مانوئل نویر باید از تیم ملی کنار بکشد!

گزارش می شود که دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان به مانوئل نویر توصیه کرد از تیم ملی فوتبال کشورش کناره گیری کند.
به نقل از بیلد، تونی شوماخر، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال آلمان به نویر ۳۶ ساله توصیه کرد که از تیم ملی کنار کشیده و از دینو زوف، اسطوره ایتالیایی الگو برداری کند.
شوماخر ۶۸ ساله در پی این بیان کرد: اگر جای نویر بودم تیم ملی را رها و کاملا روی بایرن تمرکز می کردم.
من که می گویم او باید این کار را انجام دهد چرا که در این صورت او می‌تواند تا ۴۰ سالگی برای باشگاه خود بازی کند درست مانند دینو زوف.
همان طور که می دانید زوف، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا در سال ۱۹۸۲ در حالی که ۴۰ سال سن داشت قهرمان جام جهانی شد.
مارک آندره تراشتگن، کوین تراپ و برند لنو  اخیراً وضعیت نسبتا خوبی داشته اند و همگی شان شانس حضور در تیم ملی آلمان را دارند.  اما هنوز مشخص نیست که چه کسی این پست را بر عهده خواهد گرفت و پیراهن شماره یک را بر تن خواهد کرد.
آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است و شانس این را دارد که چهارمین قهرمانی خود در یورو را بعد از سال‌ها ناکامی به دست بیاورد.  اما با این حال هنوز معلوم نیست که برای این رقابت‌های حساس هانسی فلیک روی چه دروازه‌بانی حساب خواهد کرد.

توماس مولر، بازیکن رکور دار بایرن

به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان با ۴ گل تیم فوتبال ماینتس را سرنگون کرد.
در این بازی توماس مولر نیز در ترکیب بایرن مونیخ به زمین بازی رفت و توانست یک رکورد جدید و استثنائی را برای خود به ثبت برساند. مولر با پیروزی در این بازی تعداد پیروزی‌های خود در جام حذفی آلمان را به شمار ۵۳ رساند که این در بین تمام بازیکنان تاریخ این جام حذفی بی نظیر است.
تا به حال در تمام تاریخ رقابت های جام حذفی هیچ بازیکنی نتوانسته که این تعداد پیروزی را به دست آورد.
مولر همچنین ۶۳ بار در جام حذفی آلمان به مستطیل سبز رفته و رکورد بیشترین حضور یک بازیکن در تاریخ جام حذفی آلمان را با سپ مایر شریک شده است.  حال اما با توجه به اینکه بایرن مونیخ راهی دور بعد جام حذفی شده مولر به راحتی می تواند که این رکورد را نیز به تنهایی از آن خود کند.

raha36
9 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *