جدیدترین خبر از پرونده سوپرلیگ: حکم جدید دادگاه رسید

جدیدترین خبر از پرونده سوپرلیگ حاکی از حکم جدید دادگاه علیه فیفا و یوفاست. قطعنامه شماره 17 دادگاه تجاری مادرید با سوپرلیگ اروپا موافق است. این دادگاه یوفا و فیفا را از اقدام علیه موسسان آن بر حذر داشت.

جدیدترین خبر از پرونده سوپرلیگ: حکم جدید دادگاه رسید

به گزارش وب سایت “ورزشی“، رای دادگاه تجاری شماره 17 مادرید به نفع سوپرلیگ و علیه یوفا و فیفا صادر شد. رایی که آنها را از سوءاستفاده از موقعیت بالاتر خود و جلوگیری از برگزاری رقابت آزاد در فوتبال بر حذر می‌دارد.

قاضی اصلی دادگاه، سوفیا خیل گارسیا، شکایت شرکت سوپر لیگ اروپا (ESLC) را رصد می‌کند. به رای این قاضی، آنها مواد 101 و 102 معاهده عملکرد اتحادیه اروپا را نقض می‌کنند.

این حکم همچنین به فیفا و یوفا دستور می‌دهد که رفتار ضد رقابتی و تحریم‌های نادرست ضد رئال‌مادرید و بارسلونا را متوقف کنند. به علاوه از تکرار چنین عملی خود داری کند. همچنین فیفا و یوفا موظفند تا فوراً تمام اثرات ضدرقابتی را حذف کنند. (شامل هرگونه فشار به باشگاه بر ضد این پروژه.»

این رویه که از 18 آوریل 2021 آغاز شد. زمانی که ESLC از راه‌اندازی یک پروژه جدید مسابقات فوتبال حرفه‌ای به نام سوپرلیگ را سرزبان‌ها انداخت. همچنین متعاقبا از خود برابر این ارگان‌ها دفاع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *