عمل جراحی های رونالدو

جراحی های زیبایی رونالدو ، کریستیانو یک فوتبالیست معروف و مشهور و مدل تبلیغاتی که در اینستاگرام نیز فعالیت زیادی انجام می دهد.

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

عمل جراحی های زیبایی کریس رونالدو

کریس رونالدو در 32 سالگی تفاوت زیادی پیدا کرده است. او که در طی سالهای مختلف بر روی صورت و بینی خودش عمل زیبایی زیادی انجام داد. یعنی زمانی که در سن 19 سالگی به تیم منچستریونایتد پیوست تا در سن 32 سالگی تفاوت های زیادی در چهره اش پدیدار شد.

عمل جراحی های رونالدو
عمل جراحی های رونالدو

تفاوت های زیادی در چهره رونالدو به وجود آمد. کریس در سال های اخیر رکورد زیادی زد. افتخارات بی نظیری را بدست آورد. تمام افتخارات باشگاهی و ملی را در دنیا بدست آورد. 5 بار برنده توپ طلا شد و حالا برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است.

کریس رونالدو آقای گل لالیگا شد. او که با تیم ملی فوتبال کشورش قهرمانی در یورو 2016 را جشن گرفت. درباره افتخارات، رکوردها و دستاوردهای فوتبالی زیادی را بدست آورد.

در این مطلب به بحث ظاهری او در مدت زمان 15 ساله می پردازیم. اینکه چه شکلی بود و حالا چه شکلی است.

بوتاکس کریس رونالدو برای هرچند ماه یکبار

کریستیانو رونالدو تقریبا هر چند ماه یکبار بوتاکس می کند. عکس او را در 19 سالگی و عکس حال حاضر او را تماشا کنید. پیشانی اش شفاف و خوش فرم است. سالیانه هشت هزار پوند صرف بوتاکس های خودش می کند.

عمل جراحی های زیبایی کریس رونالدو
عمل جراحی های زیبایی کریس رونالدو

خط هاي دور لب و بینی ممنوع

کریس در دوران جوانی و زمانی که جوش های جوانی اش دور بینی و لبانش  وجود داشت. از بین بردن این خطوط به خودی خود غیر ممکن است. قطعا او به کلینیک زیبایی مراجعه و این خط ها را از بین برد. سالانه 6000 هزار پوند صرف از بین بردن خطوط مزاحم و سمج می شود.

عمل جراحی زیبایی کریس رونالدو
عمل جراحی زیبایی کریس رونالدو

حتما بخوانید: جورجینا رودریگرز همسر رونالدو | بیوگرافی+داستان آشنایی+عکس

دندان های نامرتب رونالدو

اگر به 19 سالگی کریس رونالدو نگاه کنید، به دندانهایش توجه کنید. دندان های بزرگ، زرد و بهم ریخته که اصلا خوشایند نیست. حالا او یک سوپراستار است و تمام شرکت های تبلیغاتی در جستجوی او هستند.

او تصمیم خودش را برای عمل های زیبایی گرفت و با اینکار در تصاویر محبوبیت زیادی پیدا کرد. خودش را به عنوان یک برند زیبا مطرح کرد و دندانهایش را درست کرد. تا به الان بیش از 25 هزار پوند برای زیباسازی دندهای خودش هزینه کرد و بسیار مرتب و زیبا شده اند.

عکس های قبل از عمل زیبایی کریس رونالدو
عکس های قبل از عمل زیبایی کریس رونالدو

موهای کریس رونالدو

این بازیکن مطرح دنیا که در سال 2013 موهای جلوی سرش که کم پشت شده بودند را درست کرد. سوپراستار دنیای فوتبال به بهترین متخصصان کاشت مو مراجعه کرد و هزینه های زیادی برای ترمیم موی سر خود داد.

اگر به خطوط موهای جلوی سر او توجه کنید، متوجه کاشت مو در بین آنها می شوید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چقدر هزینه کرد برای موهایش که تقریبا 11 هزار پوند برای کلینیک کاشت و ترمیم مو هزینه نمود.

عمل جراحی کریس رونالدو
عمل جراحی کریس رونالدو

چین پیشانی؟ هرگز

کریس چین های پیشانی اش بسیار آزار دهنده بود. او این مشکل را با چند صد پوند حل کرد. به تفاوت های چهره رونالدو از دوران جوانی تا الان را نگاه بکنید به بینی و خوش فرم آن توجه نمایید. بینی که از ابتدا به این اندازه خوش فرم نبود. رونالدو عمل جراحی زیادی بر روی نوک بینی اش انجام داد و آن را کوچک کرد. او برای عمل بینی اش شش هزار پوند هزینه کرد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
7 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *