جریمه هواداران پرسپولیس و سپاهان

کمیته استیناف درباره‌ی رفتار هواداران سپاهان و پرسپولیس رای خود را صادر کرد. بدین ترتیب جریمه هواداران پرسپولیس و سپاهان قطعی شد.

جریمه هواداران پرسپولیس و سپاهان

به گزارش “ورزشی“، یکی از تلخ‌ترین مسابقات فصل برای سپاهان و هوادارانش مسابقه برگشت برابر پیکان در ورزشگاه نقش جهان بود. دیداری که تصور می‌شد مورایس و شاگردانش بتوانند با یک برد آسان آن را به اتمام برسانند. اما زمانی که سوت پایان مسابقه زده شد، طلایی‌پوشان در میان بهت و حیرت هواداران‌شان با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند. از سوی دیگر برایان دابو هم با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شده بود.

پس از اتمام این بازی کمیته انضباطی مطابق با گزارش ثبت‌شده ناظر داوری و فدراسیون هواداران سپاهان را جریمه کرد. آن‌ها به دلیل کلمات توهین آمیز،  600 میلیون ریال جریمه شدند.

این حکم توسط کمیته استیناف ضمن بررسی مجدد تایید شد.  در شرح این حکم نوشته شده‌است: «با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تایید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.»

در فصل جاضر، هواداران سپاهان یک‌بار مسابقه حساس تیم‌شان برابر آلومینیوم را با حکم کمیته انضباطی از دست دادند.  حالا بار دیگر رفتار هواداران این تیم برای آنها دردسرساز شده‌است.  اما این بار کمیته به جریمه‌ی مالی بسنده کرد.

جریمه هواداران پرسپولیس توسط کمیته استیناف

جریمه هواداران پرسپولیس توسط کمیته استیناف

باشگاه پرسپولیس نیز به خاطر تخلفات هوادارانش در مسابقه با ذوب آهن جریمه‌ی مالی شده بود. این بشگاه درخواست خود را در کمیته استیناف ارائه کرد. اما اکنون درخواست آن‌ها رد شده‌است.

کمیته استیناف در این باره گفت: «با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد .رأی صادره قطعی است.»

از این رو، سرخپوشان نیز ملزم به پرداخت مبلغ 51 میلیون تومان شده‌اد. عجیب‌تر اینکه هواداران این تیم در دیدار با ذوب آهن در استادیوم فولادشهر برگزار شد. یعنی در یک بازی که حتی در خانه پرسپولیس و در ورزشگاه آزادی برگزار نشده‌بود!

Pooria
15 آوریل 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *