جزییات قرارداد سه مرحله ای امیر قلعه نویی

جزییات قرارداد سه مرحله ای امیر قلعه نویی با تیم ملی ایران ، قلعه نویی رسما با تیم ملی فوتبال ایران قرارداد بست. قرارداد امیرخان با فدراسیون فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال به صورت سه مرحله ای می باشد. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

قرارداد امیر قلعه نویی با تیم ملی ایران

امیر قلعه نویی با تیم ملی فوتبال ایران یک قرارداد سه مرحله ای خواهد داشت. به گزارش سایت ورزشی ، بعد از اینکه حضور فلیکس سانچز بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران منتفی شد، مهدی تاج شب قبل با امیر قلعه نویی تمس گرفت و از یک توافق با این سرمربی ایرانی خبر داد. تماس با مدیر عامل گل گهر سیرجان برقرار شد و نظر مثبت او را برای قرارگرفتن امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران جلب نمود.

جواد نکونام ، امیر قلعه نویی، دونگا، پاکو خمز و فلیکس سانچز از جمله گزینه های نهایی هیات رییسه فدراسیون فوتبال بودند که حضور سانچز منتفی شد. بعد از آن نیز هیات رییسه از تاج درخواست نمود که دیگر زمان را از دست ندهد و به سراغ امیر قلعه نویی برود.

 

جزییات قرارداد سه مرحله ای امیر قلعه نویی با تیم ملی ایران

فعلا هیچ قرارداد رسمی و مکتوبی بین امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال بسته نشد. ظاهرا طرفین باهم شفاهی توافقاتی انجام دادند. قرار است امیر قلعه نویی تا پایان جام جهانی 2026 بر روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد.

البته این قرارداد سه مرحله ای است؛ مرحله اول تا پایان جام ملتهای آسیا، مرحله دوم تا پایان دور مقدماتی جام جهانی 2026 و مرحله سوم تا پایان رقابت های جام جهانی 2026.

فعلا هنوز هیچی مشخص نیست و باید ببینیم که در روزهای آینده چه قراردادی بسته می شود؟ آیا فدراسیون فوتبال امیر قلعه نویی را راضی نگه می دارد؟ لطفا نظرات تان را در بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
12 مارس 2023

1 دیدگاه در “جزییات قرارداد سه مرحله ای امیر قلعه نویی با تیم ملی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *