جلسه فدراسیون فوتبال با صمد مرفاوی

جلسه فدراسیون فوتبال با صمد مرفاوی ، فدراسیون فوتبال برای صعود تیم ملی جوانان ایران به جام جهانی امروز یک جلسه ای را با صمد مرفاوی برگزار کرد. برای مشاهده ادامه خبر در سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

جلسه مهم فدراسیون با مربی های تیم ملی جوانان:

فوتبال تیم ملی جوانان برای صعود به جام جهانی نیاز به برنامه ریزی و بازی های تدارکاتی دارد. در یک جلسه مهم صبح امروز بین رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس کمیته جوانان و سرمربی تیم ملی برگزار شد. تیم ملی جوانان در تاریخ 4 اسفند ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 20 سال آسیا به ازبکستان می رود، فدراسیون ظاهرا برنامه های خاصی برای حمایت از این تیم در بازی های پیش رو دارد. بر این اساس صبح امروز مهدی تاج در یک نشست با میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان و صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان شرکت کرد. رئیس فدراسیون حمایت خودش را از بازی ها و برنامه های پیش روی بازیکنان اعلام نمود و قول داد که در این راستا قدم های محکمی بردارد تا تیم ملی موفق شود. شاگردان صمد در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم های ویتنام، استرالیا و قطر در یک گروه قرار دارند.

تمرین تیم ملی جوانان در هوای بسیار سرد تهران

جلسه فدراسیون فوتبال با صمد مرفاوی

فدراسیون فوتبال حمایت خاصی از تیم ملی جوانان دارد و در این زمینه تلاش می کند تا برنامه های خودش را با سرمربی بیان نماید. مهدی تاج با صمد مرفاوی در این باره صحبت هایی را انجام دادند. سید میرشاد ماجدی نیز در این نشست حضور داشت و به عنوان رئیس کمیته جوانان اعلام حمایت از برنامه های پیش روی را عنوان کرد. آنها قول دادند که فدراسیون در همه حال در کنار این تیم برای تورنمنت های آسایی قرار دارد. شاگردان مرفاوی باید در برابر تیم های قدرتمند آسیایی قرار بگیرند. از همین رو تمرینات تیم ها، آماده سازی بازیکنان، بازی های پیش رو، حمایت ها و دستمزدهای بازیکنان در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

mohamadnd
19 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *