جنگ اصلی بین علیرضا منصوریان و ریکاردو ساپینتو

جنگ اصلی بین علیرضا منصوریان و ریکاردو ساپینتو ، سرمربی تیم استقلال بعد از اینکه در بازی قبل در نیمکت تیمش حضور نداشت، اما در مسابقه حساس امشب در مقابل فولاد در یک جدال جنجالی با علیرضا منصوریان قرار دارد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

جدال حساس بین منصوریان و ساپینتو:

سرمربی سابق استقلال در برابر ریکاردو ساپینتو سرمربی فعلی تیم آبی ها در مسابقه حساس روبروی هم قرار گرفتند. ریکاردو و منصوریان در بازی امشب در نیمکت تیم استقلال و فولاد یک مسابقه حساس را برگزار خواهند کرفت. همانطور که می دانید ساپینتو در بازی های قبلی در نیمکت تیمش حضور نداشت. ریکاردو ساپینتو بعد از پشت سر گذاشتن سه جلسه محرومیت به عنوان جنجالی ترین مربی این فصل لیگ لقب گرفت. در مسابقه با فولاد نیز روی نیمکت استقلال می نشیند. حرکت های او کنار خط زمین و عصبانیت ها و شور حالش دیدنی است. البته بنابر شواهد بسیاری به او توصیه کردند که با آرامش بیشتری بازی را دنبال نماید.

اما از طرفی نیز در آن سمت علیرضا منصوریان روی نیمکت باشگاهش نشسته است. تیم فولاد بعد از جواد نکونام روزهای خوبی نداشت و سریعا علیرضا منصوریان جایگزینش شد. مربی که شناخت زیادی از باشگاه استقلال دارد و قبلا نیز سرمربی این تیم بود. سرمربی فولادی ها بارها حرکات کنار خطش سوژه رسانه های تصویری و روزنامه ها شده است.

جنگ اصلی بین علیرضا منصوریان و ریکاردو ساپینتو دیدنی خواهد بود. حضور همزمان دو سرمربی پرتنش همانند منصوریان و ریکاردو ساپینتو بر روی نمیکت فولاد و استقلال جذابیت بازی های امشب را دوبرابر می کند. حتی امکان اینکه شاهد اتفاق های جذاب از سمت دو مربی باشیم نیز وجود دارد. به نظر شما آیا امشب ریکاردو سوژه محافل و رسانه ها می شود؟ منصوریان می تواند خودش را در کنار زمین کنترل نماید؟ لطفا نظرات و دیدگاه های خود را در کامنت ها بنویسید.

mohamadnd
12 مارس 2023

1 دیدگاه در “جنگ اصلی بین علیرضا منصوریان و ریکاردو ساپینتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *