تیم فوتبال رئال مادرید در بازی برابر همشهری از جواهر جدید فوتبال جهان یعنی آلوارو رودریگز، رونمایی کرد.

آلوارو رودریگز مهاجم ۱۸ ساله که چند هفته ای است دعوت شده است، همانند رائول اولین گلش را به اتلتیکو مادرید زد.

عملکرد آلوارو در دربی شهر مادرید

جواهر ۱۸ ساله اروگوئه ای با پرشی دیدنی در حالی که مدافعان اتلتیکو مادرید مشغول یارگیری با بقیه بازیکنان رئال مادرید بودند، از بالای سر کریم بنزما گل تساوی بخش رئال را در ورزشگاه خانگی وارد دروازه یان اوبلاک کرد.

دربی شهر مادرید
دربی شهر مادرید

شناخت ریزی از جواهر جدید فوتبال

آلوارو که فرزند کوکیتو بازیکن سابق فوتبال اروگوئه است، در تیم کاستیا که سرمربی گری آن به عهده رائول ستاره سابق رئال مادرید رشد کرده است. و حالا نوید یک مهاجم نوظهور و با کیفیت برای خط حمله رئال را داد.

وی اولین بازی خود را برابر اوساسونا انجام داد و در حالی که در دقیقه ۸۸ وارد میدان شد موفق به ارسال۲ پاس گل شد که البته پاس گل اول این بازیکن به وینیسیوس جونیور بخاطر خطای آفساید توسط وی ای ار رد شد.

ولی پاس گل دوم او به آسنسیو باعث شد رئال مادرید گل دوم را وارد دروازه حریف کند، اما در دربی مادرید تنها ۸ دقیقه از لحظه ورود به زمین بازی زمان نیاز داشت تا در دقیقه ۸۵ فرشته نجات آنچلوتی باشد. وی همچنین در لیست زیر ۲۰ ساله های تیم فوتبال اروگوئه قرار دارد .

پدر آلوارو

پس از دیدن گلزنی پسرم اشک در چشمانم حلقه زد چون موفق شد رویای کودکیش را به واقعیت تبدیل کند. آلوارو از کودکی با هر باخت رئال مادرید به بارسلونا اشک میریخت. این پسر عاشق رئال مادرید است. ما از رائول گونزالس متشکریم که در این راه کمک های زیادی به ما کرد.

همانند اسطوره باشگاه

نکته جالب از گلزنی آلوارو رودریگز، کپی برداری او از رائول گونزالس اسطوره لوس بلانکوس بود. جایی که رائول تنها ۱۷ سال سن داشت که اولین گل خود را برای رئال درون دروازه تیم همشهری کند.

رائول گونزالس اسطوره باشگاه رئال مادرید
رائول گونزالس اسطوره باشگاه رئال مادرید

او متولد۱۴ ژوئیه ۲۰۰۴ در اسپانیاست، و در حالی که می توانست برای لاروخا به میدان برود اروگوئه را به عنوان یک وطن پرست برای بازی های ملی انتخاب کرد. فدراسیون فوتبال اروگوئه وقتی متوجه پیشرفت چشمگیر آلوارو شد سریع اقدام کرد و او را از چنگ فدراسیون فوتبال اسپانیا بیرون کشید.

وی در فهرست تیم فوتبال زیر ۲۰ سال اروگوئه برای مسابقات آمریکای جنوبی قرار دارد، و احتمالا برای حضور در این بازی ها خواهد رفت.

مشخصات جواهر جدید فوتبال

آلوارو رودریگز به خاطر هیکل و قد ۱۹۳ سانتی متری  لقب “ال تورو” یعنی “گاو نر” را دارد، آلوارو در بیرون از زمین پسر خجالتی است، ولی همیشه در درون زمین تمام تلاش خود را برای بهترین عملکرد خود به کار می بندد، تا نشان دهد به مانند بقیه مهاجمان اروگوئه ای مثل کاوانی و سوارز سخت کوش است.

مسیر پیدایش جواهر جدید

او در تابستان ۲۰۲۰ از خیرونا به آکادمی رئال پیوست و با پیشرفت در این ۳ سال به کشف جدید فوتبال جهان تبدیل شد. همچنین گفته می شود بند فسخ وی به ۵۰ میلیون یورو رسید.

نکته مهم اینکه در سالهای گذشته تمامی بازیکنانی که از آکادمی به تیم بزرگسالان رسیدند، در کسب موفقیت ناکام بودند. حالا باید دید آلوارو میتواند این طلسم را بشکند و مثل رائول گونزالس به ستاره افسانه ای رئال تبدیل شود یا خیر. کار آلوارو در تیم جوانان مادرید از پست وینگر شروع ‌کرد و در ۱۷ سالگی توسط رائول به تیم کاستیا منتقل کرد.

آلوارو رودریگز جواهر جدید فوتبال
آلوارو رودریگز جواهر جدید فوتبال

آمار جواهر جدید

آلوارو در این فصل ۸ بازی از ۱۰ بازی اخیر کاستیا فیکس بوده و موفق به زدن ۴ گل در این تعداد بازی شده است. و در مجموع از ۳۵ بازی که برای کاستیا تا بحال انجام داده است ۹ گل برای این تیم به ثمر رسانده. همچنین رائول در مصاحبه ای، خبر از پیشرفت بسیار سریع این مهاجم اروگوئه ای داد.

نمایش جواهر جدید فوتبال به جهان

شاید در ظاهر خاصیت گل این بازیکن به اتلتیکو مادرید فقط توانست جلوی یک شکست خانگی را بگیرد. ولی در باطن ظهور ستاره ای جدید را به فوتبال جهان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *