جودوکاران ناشنوای ایرانی حریفان خود را شناختند

جودوکاران ناشنوای ایرانی حریفان خود را شناختند ، مسابقات جودوی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از امسال شروع می شود. جودوکارهای ایرانی در این رقابت ها از امروز حریفان خود را شناسایی کردند. در ادامه سایت ورزشی با ما همراه باشید.

 

جودوکارهای ایرانی در چارچوب رقابت قهرمانی آسیا:

به گزارش سایت ورزشی ، قرعه کشی مسابقات جودو ناشنواهای ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیایی و اقیانوسیه انجام شد. جودوکارها در وزن های مختلف در این رقابت ها حریفان خود را شناسایی نمودند. به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، عصر روز شنبه 13 اسفند در مراسم وزن کشی و قرعه کشی مسابقات جودو، سه نماینده ایران در روز اول رقابت های این رشته ورزشی ، حریفان خود را شناختند.

در ادامه قرعه کشی و حریفان بازیکنان ایرانی را خدمتتان ارائه می دهیم. مراسم قرعه انجام شد و وزن کشی نیز برای ورزشکاران ایرانی آغاز شده است. در ادامه وزن کشی های ورزشکاران ایرانی در روز اول مسابقات اعلام شده است.

مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه | قهرمانی تیم های تکواندو با 9 طلا، 1 نقره و 2 برنز

جودوکاران ناشنوای ایرانی حریفان خود را شناختند

بر این اساس روز اول مراسم قرعه کشی شامل:

در این قرعه مهرداد بداغی در وزن 60- کیلوگرم با حریف قرقیزستانی روبرو شد. وزن 66- علی سلحشور نیز با قرعه استراحت مواجه گشت.

در وزن 73- کیلوگرم نیز امیر محمد دفتری در برابر حریف قرقیزستانی قرار می گیرد.

مسابقات جودوی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در روز نسخت از صبح فردا یکشنبه 14 اسفند ماه شروع می شود. مسابقات در دو نوبت صبح و عصر برگزار می گردد. دو نماینده دیگر ایرانی شامل علی دهقان (وزن 81- کیلوگرم) و حسین الله‌کریمی (وزن 90- کیلوگرم) فردا وزن‌کشی کرده و حریفان خود را از کشورهای دیگر می شناسند. آنها باید روز دوم رقابت های جودو در دوشنبه 15 اسفند به میدان مبارزه بروند. بنابراین جودوکاران ناشنوای ایرانی حریفان خود را شناختند و باید تمرینات لازم را انجام دهند تا بتوانید با قدرت زیاد حریفها را شکست دهند.

mohamadnd
4 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *