جورجینا در عربستان سعودی

جورجینا در عربستان سعودی ، کریس رونالدو و همسرش جورجینا رودریگز در یک مراسم رسمی مورد استقبال سعودی ها و هواداران باشگاه النصر در ریاض قرار گرفتند. در این مراسم که جورجینا در کنار رونالدو و فرزندانش در ورزشگاه اختصاصی باشگاه النصر حاضر شدند. بلیط های این مراسم استقبال همه به فروش رفت و افراد زیادی از ستاره فوتبال دنیا استقبال کردند. در این مراسم همسر رونالدو نیز بدون پوشش حاضر شد و در وسط زمین مورد استقبال مسئولان النصر قرار گرفت. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

جورجینا و رونالدو در عربستان

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال دنیا که با یک رقم سنگین به باشگاه النصر عربستان پیوست. بلاخره این بازیکن تصمیم خودش را گرفت و جزو بزرگترین نام ها در لیگ برتر عربستان تبدیل کرد. حتی قرار است که این بازیکن سفیر عربستان سعودی در جام جهانی 2030 نیز قرار بگیرد و از طریق پادشاه سعودی ها مبلغ 400 میلیون دلار نصیبش شود.

کریس به همراه جورجینا رودریگز و فرزندانشان ماه قبل در عربستان سعودی حاضر شدند. رونالدو و رودریگز تا الان ازدواج رسمی نکرده اند و ورودشان به سرزمین وحی و کشور مسلمانان جنجال ها و واکنش های زیادی را به راه انداخت. حتی گفته شد که مقام های سعودی برای این زوج ازدواج نکرده استثنا قائل شده و به آنها اجازه زندگی مشترک را داده اند.

جورجینا در عربستان سعودی

جورجینا در عربستان سعودی

قوانین سختگیرانه سعودی ها و مسلمانان برای ازدواج زن و مرد:

عربستان سعودی یک کشور مسلمان و مقید به دین اسلام است. در دین اسلام زندگی زن و مرد بدون ازدواج میسر نیست و یک بی قانونی تلقی می شود. کریس و جورجینا نیز تابحال ازدواج نکرده اند. زندگی یک زوج در زیر یک سقف به شرط محرم شدن در کشورهای عربی میسر است.

این قانون حتی در هتل های سرتاسر کشورهای عربی اعمال می شود. عربستان سعودی تقریبا از سال 2019 تصمیم گرفت که کشورش را نوسازی کند. آنها به بازدیدکنندگان خارجی مجرد اجازه می دهند تا اتاق های مشترکی را در هتل باهم داشته باشند. ظاهرا این قانون فقط برای گردشگران خارجی است. باید ببینیم که آیا این قانون برای ساکنین خارجی عربستان اعمال شده یا خیر!

جورجینا در عربستان سعودی

استثنا برای جورجینا و کریستیانو:

ظاهرا حالا مقامات سعودی در این زمینه یکسری تبصره هایی را برای بازیکنان خارجی قائل شده اند. کریس و رودریگز این اجازه را دارند تا درکنار هم در هتل و محل اقامت خود زندگی کنند. مقام های سعودی اخیرا چشمان خود را به روی زوج های مجرد که در کنار هم زندگی می کنند، بسته اند. البته اگر هیچ مشکل قانونی و ارتکاب جرمی درباره آنها صورت نگیرد. مقاوم های سعودی این قانون را برای خارجی ها اعمال نمی کند.

البته حضور کریستیانو رونالدو در کنار دختری که با او زندگی می کند و آزادانه در عربستان سعودی سکونت دارند، این موضوع حتی می تواند نشان دهنده تغییرات تدریجی این کشور مسلمان است. از سال 2018 میلادی عربستان به زنان اجازه رانندگی داده است. حتی الزام پوشاندن موهای خود در ملاء عام حذف نموده است. از سال 2019 میلادی نیز عربستان برخی قوانین و سیستم های قیومیت را برای مردان کاهش داده است.

جورجینا و کریستیانو

حضور جورجینا به عنوان یک زن خارجی در عربستان:

شخصیت زن در دین اسلام بسیار مورد تکریم است. اما زن بودن در کشور محدود و متحجری همانند عربستان سعودی اصلا آسان نیست. جورجینا رودریگز شخصیتی دارد که اصلا به حجاب اعتقادی ندارد و او یک خانم اروپایی است که در کشور خودش و حتی در اینستاگرام همیشه با بدحجابی و لباس های لختی پست منتشر می کند. باید ببینیم که آیا جورجینا در روزهای بعد قوانین این کشور را رعایت می کند یا خیر!

بعد از امضای قراداد رونالدو با النصر، زندگی جدیدی برای مدل و اینفلئونسر اینستاگرامی و فرزندان ایجاد شد. زنان در سال های اخیر در کشور سعودی ها آزادی های زیادی دست پیدا کردند. اما عربستان هنوز در برخی مسائل سختگیری دارد. حقوق و آزادی های کمی به زنانش نسبت به خانم های غربی می دهد.

جورجینا در عربستان سعودی

قوانین جدید برای جورجینا رودریگس

همیشه باید در ملاء عام با عبا و تونیک بلند و تیره رنگ ظاهر شود

باید همیشه با حجاب باشد و خبری از لباس های کوتاه و چسبان نیست

مصرف الکل ممنوع است و از فرآورده های گوشت خوک نباید استفاده کند.

او نمی تواند در ماه رمضان (بین مارس و آوریل) در ملاءعام غذا بخورد، بیاشامد یا سیگار بکشد.

چون مسلمان نیست نمی تواند به طور آزادانه از مکان های مذهبی نظیر مکه و مدینه و دیگر اماکن و آثار طبیعی دیدن کند. اما با اخذ مجوز می‌تواند این کار را انجام دهد.

قوانین جدید برای جورجینا رودریگس

جورجینا گفت اگر لازم باشد در عربستان با حجاب می شوم!

جورجینا رودریگز همسر کریس رونالدو درباره وضعیت حقوق بشر و حجاب در این کشور گفت: همه چیز کاملا خوب است، قوانین در هرجا لازم است و من اصلا سختگیری ندیده ایم، البته اگر لازم باشد با حجاب نیز می شوم!

ظاهرا برخی کاربران در تغییر ظاهر جورجینا رودریگز نسبت به روزهای اولیه اش در عربستان با سوالات و پرسش هایی نظیر فشارهای احتمالی دولت سعودی به او و خانواده اش مطرح کردند.

همسر رونالدو در روزهای اخیر که در حال تفریح و خوش گذرانی در ریاض پایتخت عربستان مشغول بود و نشان داد که از وضعیت خودش در این کشور رضایت دارد. البته انتشار عکس هایی بی حجاب و لختی از رودریگز از روزهای اول در عربستان و زندگی بدون ازدواج رسمی با کریس واکنش های منفی را در بین سعودی ها در پی داشته است.

 

شوخی عربستانی ها با جورجینا رودریگرز همسر رونالدو

 

جورجینا در باشگاه

با حضور رونالدو و خانواده اش در عربستان در یک مراسم استقبال آنها مورد احترام هواداران و عربستانی ها قرار گرفتند. حتی جورجینا در باشگاه النصر و ورزشگاه رسمی این کشور حضور پیدا کرد. بعد از حضور رونالدو و فرزندانش و جورجینا با هواپیمای شخصی با خانواده و برخی نزدیکانشان در ریاض، این بازیکن در یک پیغام به هواداران النصر بیان داشت که به زودی شما را می بینم. مراسم معارفه رونالدو از ساعت 7 شب در ورزشگاه مرسول پارک در حضور هواداران و طرفداران برگزار شد. در این مراسم دو ساعته ستاره پرتغالی در کنار همسرش برای هواداران با پیراهن النصر سخنرانی نمود.

جورجینا حتی با پوشاندن لباس زرد رنگ النصر بر تن فرزندانش نشان داد که از این انتقال و حضور در کشور عربستان خوشحال است و همیشه در کنار کریستیانو حضور دارد و از موفقیت هایش خوشحال می شود.

خرید جورجینا در عربستان

جورجینا رودریگز همسر رونالدو یکی از تفریحات اصلی خودش را خرید کردن عنوان کرده است. او بارها در بازارهای لوکس و لاکچری عربستان حضور یافت و از بهترین برندها لباس و وسایل خرید کرده است. جورجینا حتی مثلا برای خرید یک کفش مارک از یک کشوری به کشور دیگر سفر کرده است و از این کار واقعا لذت می برد. جورجینا حالا در کشور عربستان حضور دارد و این عادت قدیمی اش را ترک نکرده و جدیدا ویدیوهایی زیادی از خریدهای لوکس او در عربستان انتشار پیدا کرده که فقط دو نفر مسئول حمل این وسایل هستند.

حضور جورجینال رودریگز در کنار پرنسس لولوآ آل سعود
حضور جورجینال رودریگز در کنار پرنسس لولوآ آل سعود

حضور جورجینال رودریگز در کنار پرنسس لولوآ آل سعود:

همسر کریس رونالدو با پرسنسس لولوآ آل سعود در یکی از فروشگاه های ورزشی ریاض دیده شده است. چند روز قبل عکس هایی از این دو شخص باهم بیرون آمد و در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. پرنسس لولوآ در کنار رودریگز در یک مرکز خرید در شهر ریاض دیده شدند. از وقتی که ستاره پرتغالی ها در ریاض حضور دارد، نامزدش به مکان های تفریحی و خرید زیادی می رود و دوربین ها نیز او را تعقیب می کنند.

 

جورجینا در جام جهانی قطر

جورجینا رودریگز همسری است که همیشه در کنار رونالدو قرار دارد، حتی اگر در جام جهانی در کشوری دور باشد. او به محض شروع جام جهانی قطر 2022 به این کشور رفت و از صحرای داغ قطر نهایت لذت را برد. حتی عکس هایی به سبک کیم کارداشیان گرفت. قبل از بازی پرتغال با سوئیس نیز ب لباس سبز ارتشی در ورزشگاه حاضر شد و روسری طرح دار لویی ویتون را دور خود بست. حتی نشان داد که گیس بلندی دارد. در عکس هایی دیگر نشان داد که با کت بلند برند آدیداس و عینک آفتابی بسیار شیک به نظر می رسد. او در کنار خواهرش ایوانا در کشور قطر حضور پیدا کردند.

جورجینا در قطر حضور پیدا کرد تا مسابقات تیم ملی شوهرش را دنبال کند. جورجینا رودریگز و فرزندان کریستین رونالدو در قطر حضور پیدا کردند. حتی در بازی های پرتغال همسر رونالدو در ورزشگاه با فرزندان و خواهرش حضور داشت و کریس را تشویق می کرد. حتی بعد از حذف و ناکامی تیم پرتغال در کنار رونالدو حضور داشت و از او و تیمش دفاع کرد.

جورجینا در جام جهانی قطر

کامنت جورجینا برای مسی

ظاهرا لئو مسی عکسی از خودش منتشر کرد که حواشی زیادی به وجود آورد. دوست دختر کریس رونالدو نسبت به این عکس مسی واکنش نشان داد و بعد از آن نوشت: رونالدو از ان قضیه با خبر نشود. البته این موضوع فقط در حد یک شایعه بود و حقیقت این است که این حساب متعلق به یک کاربر مصری بود که قبلا حبیب محمد نام داشت، او یک تیک تأیید دارد، اما او به سادگی نام حساب خود را برای سرکار گذاشتن افراد تغییر داد. پیش از این جورجینا واقعی به عکس مشترک لئو مسی و آنتونلا همسرش واکنش نشان داده بود.

کامنت جورجینا برای مسی

کامنت جورجینا رودریگز برای همسر لئو مسی:

نامزد کریس رونالدو برای همسر مسی در اینستاگرام یک کامنت محبت آمیز و تبریک گذاشت. آنتونلا کروز همسر لئو مسی با همسر بسیاری از هم تیمی های مسی دوست می باشد. حتی با آنها در شبکه های اجتماعی ارتباط دارد. حتی او نامزد کریس رونالدو را نیز در شبکه اجتماعی دنبال می کند. در روز عید پاک و جشن هایی که مسی و همسرش در مونا ده پاسکوا برای فرزندانشان گرفتند و حتی هدایایی خریداری کردند. همسر مسی یک عکس به مناسبت این روز منتشر کرد و کادوهایی که مسی برای کودکان خریده بود و این عید را تبریک گفت و تشکر کرد.

کامنت جورجینا رودریگز برای همسر لئو مسی

در زیر این عکس کامنت همسر رونالدو خودنمایی می کرد. همسران ژوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و همسر و دختر فابرگاس هم برای آنتونلا کامنت محبت آمیز قرار دادند. اما در یک اتفاق جالب توجه جورجینا رودریگز نامزد رونالدو نیز یک قلب برای همسر مسی قرار داد. ظاهرا همسر این دو بازیکن مشهور دنیا باهم دوست هستند و هیچ رقابتی باهم ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *