جورجینا و فرزندانش

جورجینا و فرزندانش ، کریستیانو رونالدو و همسرش همیشه علاقه زیادی به داشتن فرزندان زیاد داشتند. شاید شما از خود بپرسید که جورجینا و رونالدو چند تا فرزند دارند؟ در این مطلب از سایت ورزشی به زندگی شخصی همسر رونالدو و فرزندان او می پردازیم.

 

کریس رونالدو و جورجینا رودریگز:

کریس رونالدو ستاره فوتبال دنیا معروف ترین چهره در این رشته ورزشی است. تصاویر زیادی از این دو زوج همیشه در اینترنت خبرساز است. کریس و جورجینا هنوز به طور رسمی ازدواج نکرده اند. آنها حالا در عربستان و باشگاه النصر حضور دارند. همه کاربران از ما سوال می کنند که جورجینا چند تا بچه را خودش بدنیا آورده؟

در کل کریس دو پسر و سه دختر دارد که سه تای آنها از رحم اجاره ای و دوتای آنها نیز از جورجینا هستند.

کریس رونالدو ستاره دنیای فوتبال و کاپیتان تیم ملی پرتغال بعد از ناکامی در جام جهانی به همراه همسر و فرزندان خودش قطر را ترک کرد. رونالدو در روز قبل با جت شخصی با جورجینا و 5 فرزندش این کشور را ترک کرد. کریس و جورجینا در حال حاضر 5 فرزند دارند و بارها به دلیل شماره پیراهن 7 بیان داشتند که به هفت فرزند فکر می کنند.

کریس رونالدو و جورجینا رودریگز

کریس در سال 2012 نخستین بار پدر شد و نام فرزندش را جونیور گذاشت. اما هیچوقت حاضر نشد هویت مادر اولین فرزند خود را بازگو کند. کریس بعد از اینکه سال 2015 با جورجینا آشنا شد و در سال 2017 نیز از طریق رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو شد. یک پسر بنام متئو و دختر بنام اوا ماریو شد. فرزند چهارم آنها نیز بنام آلانا مارتینا نام دارد. دختری که توسط جورجینا در سال 2017 به دنیا آمد. رونالدو در 18 آوریل 2022 بازهم بچه دار شد و پسر و دختر دوقلوی او به دنیا آمدند ولی پسرش در زمان زایمان فوت نمود.

 

مرگ یکی از فرزندان جورجینا:

همسر کریس رونالدو پارسال در زمان زایمان فرزندش را از دست داد. کریستیانو در حساب اینستاگرامی خودش از این موضوع خبر داد. بازیکن پرتغالی تیم النصر عربستان در اینستا و توییتر بیان داشت که از دست دادن فرزند پسر همه خانواده اش را غمگین نموده است. رونالدو گفت: با غم فراوان مرگ پسر خود را اعلام می کنیم. این درد بزرگی است که والدین آن را حس می کنند.  از توجه و حمایت پزشکان سپاسگزاریم. از این غم بسیار ناراحت هستیم. تو بچه فرشته ما هستید و برای همیشه دوستت خواهیم داشت.

 

فرزندان جورجینا

جورجینا رودریگز چند فرزند دارد و مادرشان کیست؟

رونالدو و جورجینا در سال 2022 در تاریخ 29 اکتبر جنسیت دوقلوی های خود را اعلام نمودند. قبلا نیز عکس هایی از او در کنار رودریگز اسکن سونوگرافی فرزندهایشان را نشان دادند. در این عکس و شرح آن نوشته شده بود که: خوشحالیم که منتظر دوقلوها هستیم. امیدواریم آنها سالم بدنیا بیایند.

رونالدو حتی سال 2017 اعلام کرد که علاقه دارد 7 فرزند از جورجینا داشته باشد و حتی همسرش گفت که من میل به مادر بودن را دوست دارم و امیدوارم فرزندهای بیشتری داشته باشیم.

 

 

آیا جورجینا رودریگز باردار است؟

البته همه مردم فکر می کنند که تمام فرزندان جورجینا به وسیله رحم اجاره ای بدنیا آمده است. اما اینطور نیست. فقط فرزند بزرگ کریس در سال 2017 با رحم اجاره ای بدنیا آمد. قطعا بارداری برای خانم های معروف دنیا کار سختی است. رودریگز نیز از این قاعده مستثنی نیست. آنها در سال 2022 بلاخره با روش طبیعی بارداری دو فرزند دوقلو زایمان کردند که یک فرزند پسرش در زمان تولد فوت کرد و دختر او زنده ماند. حالا دخترش یک ساله است.

 

بارداری جورجینا از رونالدو

جورجینا رودریگز همسر کریس رونالدو یک ورزشکار و بدنساز با استایل خاص خودش است. همه فکر می کنند که خانم کریس با رحم اجاره ای بچه دار شد. اما او به مادر شدن علاقه دارد و حتی فرزند چهارم آنها بنام آلانا و دختر دو قلوی آنها که یکی سالم بدنیا آمد نیز توسط بارداری جورجینا به ثمر نشست.

 

بچه های جورجینا از رونالدو

بچه های جورجینا از رونالدو

جورجینا رودریگس فرزند چهارم خودش را نیز از کریس رونالدو سالم به دنیا آورد. فوق ستاره فوتبال دنیا مجدد پدر شد. کریس برای بار چهارم است که پدر شده است. اینبار فرزندش دختر می باشد. نامزد رونالدو که هنوز به طور رسمی ازدواج نکرده اند اسم دختر خود را آلانا مارتینا قرار دادند.

 

رونالدو و پسر بزرگش در کنار بقیه فرزندان جورجینا:

فوتبالیست 37 ساله پرتغالی و فوق ستاره دنیا که در سال 2023 به کشور عربستان سعودی و باشگاه النصر رفت. او به همراه جورجینا و فرزندانش در این کشور عربی حضور یافت تا این فصل را در این باشگاه توپ بزند. جورجینا دخترش را در بیمارستانی در شهر مادرید بدنیا آورد. دختری که اولین فرزند کریس می باشد که مشخص است مادرش چه شخصی است. مادر او جورجینا بود.

 

درباره جورجینا همسر رونالدو

 

جورجینا از رونالدو چند فرزند دارد

رونالدو و همسرش یک خانواده پرجمعیت را اداره می کنند. تعداد فرزندان آنها یک دختر چهار ساله بنام آلانا و یک پسر 12 ساله بنام رونالدو جونیور و دوقلوهایی بنام ایوا و متئو می باشد که هردو چهار ساله هستند. این دو زوج موفق سالهاست که در کنار هم زندگی می کنند و یک زندگی آرام و شادی را در کنار فرزندان خود دارند.

این دو زوج دنیای فوتبال که پنجمین فرزندشان را نیز بدنیا آوردند. آنها حالا 5 فرزند در خانواده خود دارند. اولین بچه آنها در 2010 بدنیا آمد. کریستیانو حضانت کاملش را در اختیار دارد.پسر بزرگش نتیجه رحم اجاره ای است. ظاهرا توافق هایی انجام شد که هیچ وقت هویت مادرش فاش نشود.

نام فرزندان جورجینا چیست؟

نام فرزندان جورجینا چیست؟

رونالدو جونیور (پسر ۱۲ ساله)، متئو و ایوا (پسر و دختر چهار ساله)، آلانا (دختر چهار ساله) و بلا (دختر نُه ماهه)

به نظر شما آیا کریس رونالدو و جورجینا بازهم فرزندانی را بدنیا خواهند آورد؟ جورجینا و فرزندانش حالا در یک زندگی آرام و جذاب در عربستان حضور دارند. لطفا اگر درباره این مطلب نظر یا کامنتی دارید و فکر می کنید که رونالدو باز هم بچه دار خواهد شد، آن را در بخش کامنت ها درج نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *