جولیان آرائوخو ستاره ای که بارسلونا از دست داد

جولیان آرائوخو: دفاع راست بارسلونا بخاطر 18 ثانیه از دست رفت.بارسلونا به دلیل تاخیر پیش بینی نشده، جذب جولیان آرائوخو در پنجره ی ژانویه را از دست داد. در این پست در ورزشی به معرفی این بازیکن و قابلیت های او می پردازیم.

سیستم تطبیق انتقال (TMS)، وارث فکس معروف، قرارداد بارسلونا با جولیان ویسنته آرائوخو زونیگا را با 18 ثانیه تاخیر رد کرد.

در واقع، متئو آلمانی، تصمیم خود را برای تجدید نظر در CAS اعلام کرده است.

او گفت: “ما مدت زیادی است که او را دنبال می کنیم. اگر آنها درخواست تجدید نظر را رد کنند، او 5 ماه بازی خواهد کرد و سپس به بارسلونا اتلتیک خواهد پیوست.”

مدافع راست لس آنجلس گلکسی، در هر صورت، می تواند به گزینه ای در آینده برای جایگزین ژول کونده تبدیل شود. او در سن 21 سالگی تجربه زیادی دارد. او از زمانی که گیرمو باروس شلوتوله اولین بازی خود در لیگ برتر فوتبال (MLS) را در 17 مارس 2019 انجام داد، در 109 بازی، دو گل و 14 پاس گل داده است.

آرائوخو 17 سال و هفت ماه و چهار روز داشت. مربی برای توجیه ریسک خود گفت: “او بسیار سریع است.”

هیت مپ جولیان آرائوخو
هیت مپ جولیان آرائوخو

او پیش از این به لاماسیای بارسلونا آمده بود

بارسلونا مدتی است که او را دنبال می کند. آرائوخو در آکادمی بارسلونا در آریزونا تمرین کرد. او در سال 2018 در پردیس لاماسیا حضور یافت و با تیم جوانان تمرین کرد.

میها کلاین، مدیر یارگیری و عملیات فوتبال بارسلونا در آن زمان گفت: “اگر او یک پاسپورت اروپایی داشت، همان موقع او را جذب می کردند”

این ملی پوش مکزیکی، اگرچه در ایالات متحده آمریکا متولد شده است، اما با تمام جناح راست راحت است. او پست های دفاع کناری و وینگر را به تناوب تغییر داده است، اما روح یک وینگر را دارد.

در فصل گذشته او در MLS در بین 10 سانترهای برتر (231) قرار گرفت. فصل قبل او با 265 تا در جمع 5 نفر برتر قرار گرفت. او حضور زیادی در بازی گلکسی داشت: همچنین هفتمین بازیکن لیگ بود که بیشترین تماس را با توپ داشت: 2306

کلاین افزود: “یکی از بهترین ویژگی‌های من این است که من چند کاره هستم. گرگ برهالتر در تلاشی مذبوحانه برای جذب او برای بازی در ایالات متحده گفت: “من به این نکته اشاره می کنم که او یک مدافع کناری بسیار پویا است. او یک مدافع سرسخت است و سرعت خوبی دارد که به او اجازه می دهد به طور تهاجمی وارد حمله شود.”

“او خیلی نفوذ نمی کند، اما زمان بندی خوبی برای رسیدن از دفاع به حمله و سرعت و لمس برای یافتن بهترین هم تیمی در محوطه جریمه را دارد، چه هوایی و چه زمینی. اینها ویژگی هایی است که او را به اولین بازیکن متولد قرن بیست و یکم تبدیل کرد که برای تیم ستاره های MLS انتخاب شد.”

پست اینستاگرامی آرائوخو با لباس بارسلونا
پست اینستاگرامی آرائوخو با لباس بارسلونا

نظر مایک مونوز درباره ی آرائوخو

از سوی دیگر، مایک مونوز که او را در تیم اول آکادمی و گلکسی هدایت می کرد، «ذهنیت دفاعی» او را تمجید می کند.

او به MLSsoccer.com گفت: “ما نمی دانیم سقف او کجاست. او یک بچه سرسخت است، نترس است، از تکل یا رویارویی با حریفان بزرگ تر، سریع تر و قوی تر نمی ترسد.”

مونوز همچنین از توانایی او در “اصلاح” اشتباهات در دفاع تمجید می کند: “او بسیار سریع است، بنابراین ممکن است عقب بیفتد ولی جبران کند. شکست دادن او در چنین شرایطی بسیار دشوار است.”

دو فصل پیش، او بازیکنی بود که بیشترین تکل (93) و چهارمین بیشترین تکل (54) را انجام داد. او همچنین بازیکن MLS بود که بیشترین ضربه را مهار کرد (58). این جولیان ویسنته آرائوخو زونیگا است. ببینیم بالاخره می توانیم او را در بارسلونا ببینیم یا نه.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *