خرید جدید در راه است!

آرائوخو، دفاع مکزیکی، وارد اسپانیا می شود تا با بارسلونا قراردادی امضا کند و با موافقت مربی این تیم با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

جولیان آرائوخو
جولیان آرائوخو
گزارش رسانه ها

مربیان و کادر فنی باشگاه بزرگ بارسلونا چند ماهی می شود که مدافع راست اهل کشور مکزیک را زیر نظر دارند و علاقه ژاوی به این بازیکن زیاد است و مدیران باشگاه را ترغیب به خرید او کرده است. البته جذب آرائوخو برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی بود اما به تازگی او را راضی کردند.

اشتباه بزرگ در مسیر جذب جولیان آرائوخو

بلکه تنها 18 ثانیه تا پر کردن برگه درخواست جذب این بازیکن و ارسال مدارک لازم برای قرارداد با او وقت داشتند که بتوانند جولیان را به لیست خرید زمستانه خود اضافه کنند که این انتقال منفی شد.

جولیان آرائوخو در پیراهن جوانان تیم ملی مکزیک
جولیان آرائوخو در پیراهن جوانان تیم ملی مکزیک
متئو آلمانی، مدیر باشگاه بارسا

مدیر فوتبال باشگاه در همان لحظه اعلام کرد که مدیران باشگاه بارسلونا اسپانیا به دنبال راهی برای حل این مسئله خواهند بود و پس از چندین ساعت خبر داد که بلاخره موفق به جذب این بازیکن جوان مدنظرسرمربی شدند.

متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا اسپانیا
متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا اسپانیا
خبرنگار ایتالیایی

فابریتزیو رومانو، خبرنگار اهل کشور ایتالیا، تائید کرد که جولیان آرائوخو روز پنجشنبه به شهر بارسلون خواهد رسید تا با تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا قراردادی به امضا برساند. و بدین ترتیب جولیان با عقد قراردادی به ارزش 4 میلیون یورو از تیم لس آنجلس گلکسی آمریکا به تیم مطرح فوتبال بارسلونا منتقل خواهد شد.

فابریتزو رومانو، خبرنگار ایتالیایی
فابریتزو رومانو، خبرنگار ایتالیایی
مسئله حضور جولیان آرائوخو با پیراهن بارسا

متاسفانه به دلیل مسائل قانونی در فوتبال لالیگا اسپانیا، این بازیکن درخشان تا پایان فصل جاری در سال 2023 میلادی نمی تواند در پیراهن تیم اصلی بازی کند و به همین دلیل باید در تیم بی بارسلونا توپ بزند. اما فصل آینده از حضور در جمع شاگردان ژاوی بهره مند خواهد شد.

رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسلونا

رافا مارکز، مربی اهل کشور مکزیک که هدایت تیم بی بارسا را بر عهده دارد درباره جذب هموطنش گفت: من به شدت خوشنود هستم از این اتفاق و جذب هموطنم. باید بگویم که مدیران باشگاه قبل از حضور من بر روی نیمکت تیم دوم، او را زیر نظر داشتند.

حالا این فرصت به وجود آمده است که جولیان آرائوخو مدافع جوان و سخت کوش مکزیکی تا پایان جاری زیر نظر من توپ بزند. او این فرصت را دارد که با تلاش خود و کمک من و کادرفنی تیم، شرایط بر وفق مراد دلش تنظیم کند و امیدوارم که جولیان بتواند من را سربلند و خودش را موفق کند.

رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسلونا اسپانیا
رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسلونا اسپانیا
نگاهی ریز به خرید جدید بارسلونا (جولیان آرائوخو)

جولیان آرائوخو، متولد 13 ماه جولای 2001 میلادی در کشور آمریکا است اما برای تیم ملی جوانان مکزیک بازی می کند. پای تخصصی وی پای راست است به همین دلیل پست او در زمین فوتبال مدافع راست هجومی است. او از قدی 176 سانتی متری و وزن 73 کیلوگرمی بهره می برد.

آمار آرائوخو در اولین تیم خودش (لس آنجلس گلکسی)

جولیان، برای تیم آمریکایی در لیگ معتبر این کشور 109 بازی رسمی بازی کرده است و آمار بدی به عنوان یک بازیکن مدافع به جای نگذاشته است و با 2 گل و 14 پاس گل در تمامی رقابت ها و سرعت بی نظیرش، نظر مدیران باشگاه بزرگ اسپانیایی را به خودش جلب کرده است.

جولیان آرائوخو در پیراهن لس آنجلس گلکسی آمریکا
جولیان آرائوخو در پیراهن لس آنجلس گلکسی آمریکا
تیم های خواهان جذب جولیان

تیم های بزرگی با بارسلونا به رقابت برای جذب جولیان پرداختند از جمله آرسنال  و اسپورتینگ و رئال مادرید و چندین تیم آمریکایی حاضر در لیگ این کشور. اما پس از تلاش این تیم بلاخره موفق شدند این بازیکن آینده دار مکزیکی را جذب کنند.

باشگاه های خواهان جذب جولیان در رقابت با بارسلونا
باشگاه های خواهان جذب جولیان در رقابت با بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *