بارسلونا در لیگ اروپا

در یک شب سرد در نیوکمپ، بارسلونا با یک حریف مصمم از لیگ اروپا حذف شد و به امیدهای آنها برای کسب هر جامی در این فصل پایان داد. این یک نتیجه ناامید کننده برای غول های کاتالونیایی بود که انتظارات زیادی برای حضور در این رقابت ها داشتند.

بارسلونا در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی خود مقابل کراسنودار با برتری 2-1 از بازی رفت به میدان رفت. با این حال، تیم روسیه برنامه های متفاوتی داشت زیرا در نیمه اول دو گل به ثمر رساندند تا در مجموع 3-2 پیش بیفتند. بارسلونا تلاش کرد تا به یک بازگشت بازگردد، اما آنها فقط توانستند یک گل انفرادی را از طریق لیونل مسی، که بیستمین گل فصل خود را به ثمر رساند، به ثمر برسانند.

امتیاز مجموع 3-3 به این معنی بود که کراسنودار با گل های خارج از خانه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و باعث شد. بارسلونا از فرصت های از دست رفته خود ناراحت شود. بلعیدن قرص تلخی برای بلوگرانا بود که در تمام طول مسابقه مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت های خود را تبدیل کنند.

شانس از کاتالان رفته

نتیجه با توجه به فرم اخیر بارسلونا شگفت انگیز بود. آنها چهار بازی از پنج بازی اخیر خود را در تمام رقابت ها برده بودند، از جمله پیروزی روحیه بخش 2-0 مقابل سویا در کوپا دل ری. با این حال، آنها نتوانستند آن عملکرد را در برابر کراسنودار تکرار کنند. که با شدت زیادی بازی کرد و در تمام طول مسابقه با قاطعیت دفاع کرد.

حذف از لیگ اروپا به این معنی است که امیدهای بارسلونا برای کسب یک جام در این فصل تنها به کوپا دل ری محدود شده است. جایی که آنها در فینال به مصاف اتلتیک بیلبائو می روند. غول های کاتالونیایی در حال حاضر با 14 بازی باقی مانده با 5 امتیاز کمتر از صدرنشین اتلتیکو مادرید در رده سوم لالیگا قرار دارند.

براسا در مقابل منچستر یونایتد
براسا در مقابل منچستر یونایتد

این شکست بدون شک سوالاتی را در مورد آینده سرمربی بارسلونا، رونالد کومان، ایجاد خواهد کرد که به دلیل عملکرد ناهماهنگ این تیم در این فصل با انتقاداتی مواجه شده است. این بازیکن هلندی پس از یک رقابت پر سر و صدا در فصل 2019-2019 برای بازسازی تیم به خدمت گرفته شد. اما دوران تصدی او با چندین شکست از جمله حذف اخیر از لیگ اروپا همراه بوده است.

در پایان، حذف بارسلونا از لیگ اروپا نتیجه ناامیدکننده ای برای غول های کاتالونیایی است که امید زیادی به قهرمانی در این فصل داشتند. این شکست سوالاتی را در مورد توانایی تیم برای رقابت در بالاترین سطح و آینده سرمربی آنها، رونالد کومان، ایجاد می کند. با این حال، بلوگرانا هنوز فرصتی برای نجات فصل خود با فتح کوپا دل ری و پایان قدرتمند در لالیگا دارند.

Hesam
1 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *