حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران

حذف علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران به چه دلیل بود؟  چندی پیش کمیته داوران ایران علیرضا فغانی را از لیست بین المللی خود حذف کرده بود. و حالا (متاسفانه یا خوشبختانه) کشور دیگری پیدا شده است که این داور کارکشته ما را یک شبِ صاحب شود!

پیشنهاد علیرضا فغانی

علیرضا فغانی علیرغم پیشنهاد وطن پرستانه ای که به کمیته داوران ایران داده بود: «اگر می خواهید بنیادی فر دیده شود لااقل او را در رتبه نخست و مرا به عنوان نفر دوم در لیست بین المللی جای دهید» در لیست انتخابی مسئولین کمیته جای نگرفت و به ناچار راهی خارج از کشور شد.

حتما بخوانید: بیوگرافی علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال+ عکس با همسر

وضعیت کنونی فغانی

او حالا به عنوان داور ملی استرالیا سوت می زند و در این میان ماییم. که باید با حسرت به درخششی که اکنون دیگر از آن ما نیست چشم بدوزیم.

در این میان قطعا تنها بی گناه داستان پر گداز ما فغانی است. و در مقابل کم نیستند خرده های وارده بر کمیته داوران!

بدیهی است که قرار گرفتن فغانی به عنوان جایگاه دوم در لیست بین المللی خدشه ای به جایگاه بنیادی فر وارد نمی کرد (و اگر هم می کرد قطعا ضررش کم تر از، از دست دادن ستاره ای چنینی بود) خدا می داند که پشت این تصمیم ها چه دلایلی پنهان است و چه کسانی ایستاده.

انگشت حسرت به دهان مان است و چشم های مان دیگر تاب دیدن این بی کفایتی ها را ندارند. کاش روزی خودمان میوه درختی که خاک و آبش دادیم را بچشیم نه اجانب…

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

raha36
7 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *