حذف غم انگیز جوانان ایران در لحظات پایانی

حذف غم انگیز جوانان ایران در لحظات پایانی ، بازیکنان جوان فوتبال ایران در یک مسابقه حساس در برابر تیم عراق قرار گرفتند. تیم ایران با نتیجه تک گل دقیقه 92 از رقابت حذف شد. عراقی ها موفق شدند تیم صمد را از گردونه رقابت ها حذف نمایند. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

تیم صمد مرفاوی چطور حذف شد؟

در یک مسابقه حساس بین تیم جوانان ایران – عراق برگزار شد. مرفاوی و بازیکنانش تا دقیقه 92 توانستند نتیجه را 0-0 مساوی نمایند. اما با بدشانی در لحظات آخر(دقیقه 92) با یک گل واگذار کردند. تیم ملی ایران بازی حذفی جام ملت های جوانان آسیا را به تیم ملی عراق واگذار نمود. به گزارش سایت ورزشی ، شاگردان صمد مرفاوی بعد از پیروزی در برابر تیم های قطر و ویتنام و با وجود شکست مقابل استرالیا به عنوان تیم نخست گروه دوم به مرحله حذفی راه پیدا کرده بودند. اما در برابر تیم عراق غافلگیر شدند. آنها با دریافت گل دقیقه 92 جاسم از صعود به جام جهانی باز ماندند. تیم جوانان عراق با مدیریت رضا به نیمه نهایی آسیا رفتند و جوانان ایران نیز با سرمربیگری صمد مرفاوی باید به تهران بازگردند و همزمان با جام نیز با صمد خداحافظی کردند.

 

اطلاعات بازی

تورنمنت: جام ملت های زیر 20سال آسیا
مسابقه: تیم ملی جوانان ایران 0-1 تیم ملی جوانان عراق
مکان : ازبکستان
گل: علی جاسم (2+90) برای عراق
کارت زرد: قاسم (56) از عراق / امیر اسلام طلب (89) و مرصاد یوسفی (4+90) از ایران
کارت قرمز:

 

ترکیب شاگردان مرفاوی

تیم ملی جوانان ایران: ادیب زارعی، مرصاد سیفی، امین حزباوی، میلاد کر، دانیال ایری، عرفان قربانی، امین پیل علی، محمدرضا ترابی، علیرضا عنایت زاده، سعید سحرخیزان و علیرصا صفری

سرمربی: صمد مرفاوی

حواشی

تعداد اندکی از هواداران ایرانی حضور دارند و به تشویق شاگردان مرفاوی می‌پردازند.

به دلیل آسیب دیدگی عنایت زاده در دقیقه ۲۴ بازی برای لحظاتی از جریان افتاد.

 

شرح گل بازی

علی جاسم از سمت راست به صورت انفرادی حرکتی را آغاز کرد و شوت ناگهانی او به تور دروازه ایران چسبید. با حذف غم انگیز جوانان ایران در لحظات پایانی باید به کشور خود بازگردند.

mohamadnd
11 مارس 2023

1 دیدگاه در “حذف غم انگیز جوانان ایران در لحظات پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *