حذف هدر واتسون

حذف هدر واتسون در مقدماتی مسابقات 2023 – هدر واتسون در دور اول مقدماتی اوپن استرالیا با نتیجه 7-6 (7-4) 6-3 توسط آلیونا بولسووا شکست خورد.

حذف هدر واتسون در مقدماتی مسابقات 2023

سونای کارتال و پل جوب نیز در ملبورن شکست خوردند. جک دریپر در آدلاید اینترنشنال 2 پیشرفت کرد اما دن ایوانز هموطنش ناک اوت شد.

هدر واتسون پس از شکست مقابل آلیونا بولسووا در دور اول خود، پرمخاطب ترین قربانی بریتانیایی در مقدماتی اوپن استرالیا بود.

واتسون شماره 5 بریتانیا با نتیجه 7-6 (7-4) 6-3 از حریف اسپانیایی خود شکست خورد. و هموطنانش سونای کارتال و پل جوب نیز در ملبورن به نتایج ناامیدکننده ای دست یافتند. حذف هدر واتسون

کارتال الیزابت ماندلیک از آمریکا را پس از مبارزه در ست دوم پیش از شکست 6-4 3-6 6-1 به یک بازی تعیین کننده برد.

بازی جوب مقابل دالیبور سورسینا از جمهوری چک از الگوی مشابهی پیروی کرد. زیرا او تصمیم گیرنده را مجبور کرد تا در نهایت با نتیجه 6-3 1-6 6-4 تسلیم شود.

حذف هدر واتسون
حذف هدر واتسون

واتسون در اولین گیم سرویس خود شکست خورد و عقب افتاد. اما در گیم هشتم از ست ابتدایی به عقب برگشت تا مجبور به تای بریک شود.

با این حال، بولسووا چهار امتیاز متوالی به دست آورد تا 6 بر 2 پیش بیفتد. و در فرصت سوم پس از خطای بک هند انگلیسی، ست را بسته بود. حذف هدر واتسون

واتسون در گیم ابتدایی ست دوم به خوبی با یک بریک پاسخ داد. اما نتوانست دو امتیاز بازی بگیرد زیرا بلافاصله پس از شکست شکست خورد.

بولسووا دوباره برای برتری 4-2 شکست خورد. و علیرغم اینکه بریتانیا در تلاش برای شکستن قدرت زیادی از خود نشان داد. و سپس حریف خود را مجبور به سرویس بیرون کرد. در یک ساعت و 47 دقیقه تسلیم شکست شد.

حذف هدر واتسون

دراپر از طریق، ایوانز و ادموند در آدلاید

دن ایوانز از آدلاید اینترنشنال 2 حذف شد. اما هموطن بریتانیایی او جک دریپر در بازی افتتاحیه خود در مسابقات موفق تر بود.

ایوانز، بازیکن شماره 5، 7-5 7-5 توسط حریف آمریکایی مکنزی مک دونالد شکست خورد.

ایوانز شماره 2 بریتانیا توسط دریپر 21 ساله که لورنزو سونگو ایتالیایی را با نتیجه 6-4 6-2 به میدان رفت، تحت الشعاع قرار گرفت.

حذف هدر واتسون
حذف هدر واتسون

کایل ادموند نیز ناک اوت شد

و با نتیجه 6-4 7-5 مغلوب میومیر کچمانوویچ نفر ششم صربستان شد.

آدلاید اینترنشنال 2 دومین دوره از مسابقات متوالی ATP 250 است که در این شهر برگزار می شود. و نواک جوکوویچ در روز یکشنبه اولین قسمت را برنده شد.

در قرعه کشی زنان، دانیل کالینز، نایب قهرمان مسابقات آزاد استرالیا در سال گذشته، نشان داد. که با پیروزی 6-2 6-4 مقابل کارولینا پلیسکووا ممکن است. برای یک دوره دیگر در اعماق اولین گرند اسلم سال آماده شود.

این بازیکن آمریکایی که در سال 2019 در ملبورن پارک نیز نیمه نهایی بود. در یک کانتر به میدان رفت و 5-0 پیش افتاد. تا اینکه شماره 1 سابق جهان چک سرانجام بازی قدرتمند خود را پیدا کرد .و برای عقب نشینی جمع شد.

با این حال، کالینز، رتبه دهم، از کورس حذف نمی‌شود و پنجمین ست پوینت خود را تبدیل به مصراع ابتدایی کرد. قبل از شکستن دوبار پلیسکووا در دومی تا پیروزی.

پیش از این، پترا کویتووا، قهرمان سابق ویمبلدون، زمانی که النا ریباکینا دارنده عنوان قهرمانی کل انگلستان را با نتیجه 6-3 7-5 شکست داد. تا به شروع پیروزی خود در فصل جدید ادامه دهد، کیفیت خود را یادآوری کرد. حذف هدر واتسون

فینالیست اوپن استرالیا 2019 یک سرویس محکم سوار شد. و هر سه امتیاز شکست در مسابقه را به دست آورد. و دو امتیاز را به دست آورد تا یک درگیری دور دوم با شلبی راجرز آمریکایی یا کینوئن ژنگ از چین ایجاد کند.

آخرین حواشی و اخبار  ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

sajadjafari
9 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *