حسرت بارسلونای ناکام: درخشش دو کاتالان بر بام دنیا!‏

درخشش دو کاتالان بر بام دنیا: فوتبال کاتالونیا به لطف مربیانی نظیر پپ گواردیولا و میکل ‏آرتتا نگاه‌ها را به خود معطوف کرده‌است. اما نماد کاتالونیا، بارسا، شرایط ‏خوبی ندارد.

حسرت بارسلونای ناکام: درخشش دو کاتالان بر بام دنیا!‏

به گزارش “ورزشی“، بارسلونا فصل دشواری را به اتمام رساند. ‏در نهایت بدون هیچ جامی به کار خود پایان داد. با اینحال هواداران ‏کاتالان در پایان فصل بهانه‌ای برای خوشحالی دارند. اما این بهانه ربطی به تیم اصلی‌شان ندارد.

بارسا و اسطوره این باشگاه ژاوی چند ماه پر از ناامیدی را سپری کردند. ‏او ابتدا گفت در پایان فصل جدا خواهد شد. ولی بعد طی مراسمی ‏ماندگار شد. با اینحال بعد از باخت 4-2 مقابل خیرونای کاتالان ‏ژاوی اعلام کرد رقابت با مادرید و دیگر تیمهای بزرگ برای ‏بارسا غیرممکن است. به همین دلیل لاپورتا به شدت خشمگین شد. در نهایت مجبور شد او را اخراج کند. ‏

ناکامی ژاوی که فصل گذشته با بارسا قهرمان لالیگا شده‌بود. اما در ‏فصل جاری هیچ جامی کسب نکرد. تنش عجیب و غریب او با ‏لاپورتا و باشگاه باعث شد ژاوی شغل خود در باشگاه محبوبش را از دست بدهد.

دو اسطوره‌ی دیگر بارسلونا، اما در جایی دیگر

دو اسطوره‌ی دیگر بارسلونا، اما در جایی دیگر

اما فوتبال کاتالونیا به لطف دو مربی دیگر حالا مورد توجه همه قرار دارد. پپ گواردیولا و میکل آرتتا. دو مربی کاتالان که در این ‏فصل تیم‌هایشان در نبرد قهرمانی با یکدیگر بودند.  به نظر بسیاری از طرفداران به عنوان ‏بهترین مربیان حال حاضر یاد می‌کنند. ‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *