حضور طارمی یا وخهورست در منچستر یونایتد

حضور طارمی یا وخهورست در منچستر یونایتد ، باشگاه یونایتد به دنبال یک مهاجم قوی و مطمئن است. فردیناند به یونایتد گفت که به جای وخهورست، به دنبال طارمی باشید. حال در ادامه این مقاله به جزئیات این خبر مهم خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

حضور طارمی یا وخهورست در منچستر یونایتد

به گزارش سایت “ورزشی” تیم منچستر در روزهای اخیر بازی های کاملا امیدوارکننده ای انجام داده است. آنها مذاکرات زیادی در زمینه جذب بازیکن هلندی برنلی یعنی وخهورست انجام داده اند. این بازیکن به صورت قرضی فعلا در بشیکتاش حضور دارد.

باشگاه یونایتد اریک تن هاخ تلاش زیادی می کند تا بشیکتاش را قانع کند که از انتقال قرضی این بازیکن کلا صرف نظر کند.

فردیناند به یونایتد: وخهورست نه، طارمی را بیاورید
فردیناند به یونایتد: وخهورست نه، طارمی را بیاورید

فردیناند به یونایتد: وخهورست نه، طارمی را بیاورید

فردیناند ستاره اسبق تیم انگلیس و منچستر یونایتد حس میکند که باشگاه مورد علاقه اش باید برای جذب مهدی طارمی ستاره پورتو تلاش کند. مهدی که در این فصل 14 گل در 20 بازی برای پورتو زده است. در جام جهانی نیز در مقابل تیم انگلیس توانست 2 بار گل بزند و فوتبال این کشور را قبلا با زهر و تکنیک های خودش آشنا کرده است.

حتما بخوانید: بیوگرافی مهدی طارمی مهاجم پورتو | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی+ازدواج+خانواده

حضور طارمی یا وخهورست در منچستر یونایتد

مهدی طارمی با قرارداد 53 میلیون پوندی در پورتو

مهدی طارمی در یک بند فسخی با مبلغ 60 میلیون یورو و معادل 53 میلیون پوند قرار دارد. او در فصل آینده نیز آزاد است. تلاش های تیم پورتو برای تمدید قرارداد با این ستاره ایرانی فعلا به جای خاصی نرسید.

حالا یونایتد عزم خودش را برای جذب وخهورست مطرح نموده است. ریو فردیناند نیز قبلا با طارمی رابطه کاری داشته و گفت من می توانم بروم و طارمی را از پورتو بیاورم.

البته ریو فقط به این پیشنهاد بسنده نکرد و عقیده دارد که نیاز به بازیکن شماره 9 دارد که در هر فصل 25 گل برای تیمش بزند. بازیکن باید بتواند در 4 سال آینده در اولدترافورد باقی بماند. این ویژگی در هری کین دیده شده و پیشنهاد می دهد که یونایتدی ها باید در تابستان هری را با قیمت نجومی استخدام نمایند. حضور طارمی یا وخهورست در منچستر یونایتد

ریو فردیناند به دنبال جذب طارمی
ریو فردیناند به دنبال جذب طارمی

حضور طارمی یا وخهورست در منچستر یونایتد

در ادامه خبر حضور طارمی یا وخهورست در منچستر یونایتد ریو فردیناند گفت که اگر شما به جایی غیر از لیگ برتر بروید قطعا ریسک خواهید کرد. برام مهم نیست که در چه سطحی باشد. مگر اینکه با امباپه صحبت نمایید. در غیر این صورت خروج از لیگ ریسک بزرگی است.

صحبت ما درباره پول های بزرگ و هنگفت است. 120 میلیون یورو را باید برای ویکتور اوسیمن پرداخت. هزینه غیر قابل باوری که برای این بازیکنان باید هزینه شود.

برای یک بازیکن نظیر هری کین باید هزینه بالایی پرداخت کنید. ولی با اطمینان می توانید یک بازیکن در تیم تان داشته باشید که 20 تا 25 گل در هر فصل می زند. ما می توانیم این سوال را مطرح کنیم که آیا او با سبک بازی ما سازگار است؟ این بازیکن 25 تا گل می تواند بزند. کین نمی تواند به هیچ تیمی غیر از منچستر یونایتد برود.

حالا باید ببینیم در ادامه مهدی طارمی چه واکنش هایی نشان می دهد.  وخهورست به تیم منچستر می آید؟ آیا طارمی می تواند در سال های بعدی در لیگ جزیره قرار بگیرد. در سال های اخیر تیم های مطرح زیادی در اروپا برای مقصد بعدی طارمی در نظر گرفته شده است. حالا باید ببینیم که برای مهدی ستاره ایرانی فوتبال اروپا چه اتفاق های خوشایندی رخ می دهد. در آینده خواهیم دید که چه خواهد شد. حضور طارمی یا وخهورست در منچستر یونایتد

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
11 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *