دانیلا سیمان همسر سسک فابرگاس
زندگی شخصی دانیلا سمان

دانیلا سمان یک مدل مد اهل لبنان است که بیشتر به خاطر رابطه اش با سسک فابرگاس شناخته می شود. او در 4 ژوئن 1975 در لبنان به دنیا آمد که باعث می شود دانیلا سمعان حدود 47 سال سن داشته باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، او لبنانی است اما قومیت او قفقازی است.
دانیلا سمان دوران کودکی خود را بیشتر در لبنان با خواهر و برادرش گذراند. دانیلا پنج برادر و خواهر به نام‌های رومئو سمان، سوزانا سمان، نظر سمعان، امیر سمعان و مجد سمعان دارد. او تاکنون اطلاعاتی در مورد مادر، پدر و حتی صلاحیت‌هایش فاش نکرده است.
او پنج فرزند دارد. سه فرزند با سسک و دو فرزند از ازدواج او با تاجر املاک الی تکتوک. طلاق دانیلا سمان از الی تکتوک پس از فاش شدن رابطه نامشروع او با این فوتبالیست اسپانیایی رخ داد. طلاق او از تکتوک مسالمت آمیز نبود. یکی از حقایق جالب در مورد دانیلا سمان این است که او از کودکی می خواست مدل شود و همچنین به عنوان مدل در چندین مجله مد بازی کرد.
دانیلا به عنوان یک مدل نامی برای خود دست و پا کرده است و در برخی از مشهورترین مجلات مد حضور داشته است. اینستاگرام دانیلا سمان بسیار محبوب است و پروفایل او بیش از 4.6 میلیون دنبال کننده دارد.

دانیلا سیمان همسر سسک فابرگاس
دانیلا سیمان همسر سسک فابرگاس
دانیلا سمان در حرفه مدلینگ

این خانوم جذاب کار خود را به عنوان یک مدل جذاب آغاز کرد و در بسیاری از رویدادهای مد در داخل و خارج از کشور به نمایش درآمد. او یک مدل بین المللی است که روی جلد بسیاری از مجلات مد حضور دارد.
با این حال، او به خاطر رابطه اش با ستاره فوتبال اسپانیا، سسک فابرگاس نیز شناخته شده است. علاوه بر این، او یک ستاره اینترنتی است و به طور گسترده در چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی شناخته شده است.

دانیلا سیمان همسر سسک فابرگاس
دانیلا سیمان  همسر جذاب سسک فابرگاس
دارایی و ثروت دانیلا سمان

یکی دیگر از حقایق در مورد دانیلا سمان این است که دارایی خالص او چقدر است. همسر سسک فابرگاس، ستاره لبنانی شبکه های اجتماعی، میزان واقعی درآمد ناخالص خود را پنهان کرده است. اما با بسیاری از مشاغل برجسته مدلینگ همکاری میکند، فرض بر این است که او در طول حرفه خود درآمد زیادی داشته است.
ثروت خالص دانیلا سمان در سال 2019 حدود 5 میلیون دلار تخمین زده می شود. او همچنین ملکی در لندن خریداری کرد که 1.4 میلیون دلار قیمت داشت. علاوه بر این، دانیلا سمان حتی پس از طلاقش، سبک زندگی مجللی دارد.
در طول توافق طلاق، او 1.4 میلیون پوند دریافت کرد. علاوه بر این، سسک فابرگاس چهره ناشناخته ای در دنیای فوتبال نیست، زیرا او در طول دوران حرفه ای خود در بسیاری از تیم های معروف مانند آرسنال، بارسلونا و چلسی بازی کرد.

سسک فابرگاس و دانیلا سیمان همسرش
سسک فابرگاس و دانیلا سیمان همسرش
ازدواج اول و دوم دانیلا سمان و فرزندان

دانیلا قبلا با الی تکتوک ازدواج کرده بود. این زوج پس از 13 سال ازدواج در سال 2011 طلاق گرفتند. او از همسر سابق خود دو فرزند به دنیا آورد ماریا تکتوک متولد 2001 و جوزف تکتوک متولد 2004.
پس از طلاق دانیلا، او با سسک فابرگاس، بازیکن اسپانیایی تبار کاتالان ازدواج کرد. در مراسم عروسی بازیکنان زیادی مانند لیونل مسی، لوئیس سوارز و جان تری کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس حضور داشتند.
برای مدت طولانی، این دو در یک رابطه عاشقانه هستند و اغلب تصاویری را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند. آنها دارای سه فرزند هستند، لیا فابرگاس در 10 آوریل 2013، و دختر دوم، کاپری فابرگاس که در سال 2015 به دنیا آمد.
فرزند سوم و اولین پسر آنها، لئوناردو فابرگاس، در سال 2017 به دنیا آمدند. با توجه به سن دانیلا سمان، باور نکردنی است که او در سال 2017 توانست بچه به دنیا بیاورد.
آنها معمولاً در حال جشن گرفتن تعطیلات با هم دیده می شوند. این دو چیزی جز عشق و علاقه به یکدیگر و فرزندانشان نشان نداده اند.
در حال حاضر، واقعاً یکی از زوج های عاشق در جهان هستند که یکی از حقایق جالب در مورد دانیلا سمان است. علیرغم اینکه این دو برای مدت طولانی ازدواج کرده اند، هیچ اختلافی با هم نداشته اند که باعث میشود آنها را به یک زوج عالی تبدیل کند.

حضور دانیلا سمان در رسانه های اجتماعی

دانیلا سامان یک شخصیت و مدل اینستاگرامی است که (1.57 متر) قد او و حدود 57 کیلوگرم وزن دارد. او چشم های قهوه ای تیره و موهای قهوه ای تیره دارد. هنگام صحبت در مورد اندازه های بدن او باید اشاره کنیم که اندازه دور کمر او 24 اینچ، سایز باسن 37 و سایز سینه او 32 است که با توجه به سن دانیلا سمان بسیار خوب است.
در حال حاضر دانیلا در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و توییتر فعال است و همچنین طرفداران زیادی به خصوص در اینستاگرام دارد. او بیش از 4.6 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و 139.9k در توییتر دارد. به علاوه، او 49 هزار دنبال کننده در حساب فیس بوک خود دارد.

بوسیدن دانیلا سیمان توسط سسک فابرگاس
بوسیدن دانیلا سیمان توسط سسک فابرگاس
دانیلا و سسک فابرگاس

آنها برای اولین بار یکدیگر را در یک رستوران ژاپنی در منطقه ثروتمند نایتزبریج لندن به نام نوزومی ملاقات کردند. سپس ازدواج این دو اتفاق افتاد و او مادر شد. زمانی که در رستوران بود، او با پسرش جوزف، که از طرفداران پرشور فوتبال است، بود. دانیلا به سمت سسک رفت تا برای جوزف امضا بگیرد.
آنها بعداً شماره تلفن خود را به یکدیگر دادند و خیلی زود شروع به قرار ملاقات کردند. با این وجود، برخی از افراد داستان دیگری می گویند و توضیح می دهند که دانیلا به عمد یک یادداشت دست نوشته برای سسک با شماره تلفن روی میز گذاشته و سپس رفته است.
دانیلا و سسک پس از حدود 7 سال رابطه در 15 می 2018 با یکدیگر ازدواج کردند. در طول مدتی که قرار گذاشتند، مراسم عروسی عجیب و غریب در «کلیودن هاوس»، تاپلو، بریتانیا برگزار شد.
دو فرزند دانیلا از ازدواج قبلی او، ماریا تکتوک و جوزف نیز در این عروسی شرکت کردند. هر سه دختر او در مراسم عروسی ساقدوش عروس بودند که یکی از حقایق بسیار جالب در مورد دانیلا سمان است.
دانیلا و سسک بعداً یک مهمانی را در یک ویلای مجلل واقع در ایبیزا، یکی از جزایر بالئاریک برگزار کردند. در این مهمانی چهره هایی مانند جان تری کاپیتان سابق چلسی و خانواده اش و لیونل مسی حضور داشتند.

دانیلا سیمان همسر سسک فابرگاس و فرزندشان
دانیلا سیمان همسر سسک فابرگاس و فرزندشان
طلاق دانیلا از الی تکتوک

رابطه مخفیانه دانیلا با سسک، در حالی که هنوز همسر الی تکتوک بود، دلیل اصلی طلاق شناخته شده است. ازدواج دانیلا و الی تکتوک با آرامش به پایان نرسید.
هر دو طرف اتهاماتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و در رسانه ها بازتاب داده شد. الی تکتوک ادعا کرد که هیچ چیز در مورد رابطه دانیلا نمی دانست تا زمانی که در مورد آن در یک روزنامه خبری خواند. او همچنین اعلام کرد که دانیلا در حال تلاش برای داشتن فرزند دیگری با او بود در حالی که او با سسک شروع به ملاقات کرده بود.
الی تکتوک او را یک جوینده طلا نامید و در مورد این احتمال صحبت کرد که در آینده، دانیلا ممکن است همان کار را با سسک انجام دهد، برای پول، که اگر این اتفاق بیفتد، یکی از جالب ترین حقایق در مورد دانیلا سمان خواهد بود.
بعداً الی تکتوک حکم دادگاهی گرفت تا خانه ای را که با دانیلا در آن زندگی می کرد بفروشد. برای اینکه اوضاع برای الی تکتوک دردناک تر شود، شرکتی که متعلق به سسک بود، پیشنهادی 5.4 میلیون پوندی برای این ملک ارائه کرد که بسیار کمتر از ارزش واقعی آن بود.
به هر حال سسک و دانیلا برنده پرونده قضایی شدند و در نهایت ملک بلگراویا فروخته شد. دانیلا 1.4 میلیون پوند به عنوان بخشی از دارایی خود دریافت کرد که همچنین بخشی از توافقنامه طلاق او از الی تکتوک بود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *